یکی از معتبرترین جوایز طراحی (طراحی فوق‌العاده و تدارکات آسان) به کومبی‌دم اعطا شد

مارچ 2014: کومبی‌دم، کارتنی بطری شکل از شرکت اس‌آی‌جی کومبيبلوک؛ طرحی که بهترین خصوصیات بطری و کارتن را با هم دارا است و بسته‌بندی که از هر نوع بسته‌بندی دیگری در صنعت غذا متمایز است. به طراحی بی‌نظیر کومبی‌دم جایزه iF Design اعطا شده است. همچنین طراحی متمایز کومبی‌دم دارای مزیت‌های بی‌شماری در مبحث تدارکات (مانند: حمل و نقل، چیدمان پاکت در فروشگاه‌ها و …) می‌باشد که موجب صرفه‌جویی زیادی در هزینه‌ها می‌شود. “ما بسیار مفتخریم که طراحی کومبی‌دم توسط متخصصان مجرب مورد تائید قرار گرفته است. طراحی کومبی‌دم از جهت سهولت در استفاده، متفاوت بودن و تدارکات بی‌نظیر است”. اين گوشه‌ای از سخنان Hanno Bertling مدیر تولید کومبی‌دم در شرکت اس‌آی‌جی کومبیبلوک در مراسم اهداي جایزه iF Design در شهر مونیخ آلمان بود.
هزینه تدارکات قسمت قابل توجهی از کل هزینه‌های بسته‌بندی را شامل می‌شود. به عنوان مثال در مقایسه با پاکت استاندارد gable-top، بسته‌بندی کومبی‌دم باعث صرفه‌جویی قابل توجهی در هزینه تدارکات و باعث کاهش کل هزینه‌های بسته‌بندی می‌شود که مشتریان و فروشگاه‌ها از این مزایا بهره خواهند برد. آقای Kenn متخصص بسته‌بندی این شرکت نیز افزود: به دلیل نوع طراحی کومبی‌دم، این پاکت در مقایسه با پاکت gable-top قادر است بدون دفرمه شدن و یا نشتی، مقاومت بیشتری را تحمل کند. فشار فوقانی بر روی پاکت‌ها به دلیل طراحی خاص کومبی‌دم، از مرکز به طور همگون به گوشه‌ها انتقال می‌یابد. در بررسی آزمون فشار مشخص گردید که پاکت کومبی‌دم قادر به تحمل فشار تا 120 نیوتن می‌باشد، در حالی که در شرایط مشابه پاکت استاندارد gable-top در فشار 20 نیوتن شروع به دفرمه شدن می‌نماید.
طراحی و ساختار کومبی‌دم به گونه‌ای می‌باشد که امکان چیدمان 5 لایه در پالت را مهیا می‌سازد. در واقع بر اساس استاندارد چیدمان 4×2 کارتن‌ها، امکان قرار دادن 800 کارتن کومبی‌دم در پالت‌های استاندارد یورویی وجود دارد که این امر نه تنها موجب کاهش هزینه‌ها می‌شود بلکه خطر آسیب‌دیدگی در حین بارگیری و انبار کردن را به طور قابل ملاحظه‌ای کاهش می‌دهد. اطلاعات بیشتر در خصوص مزایای مربوط به تدارکات بسته‌بندی کومبی‌دم را می‌توانید در سایت زير ملاحظه فرمائید:
www.combidome.com/#/logistics

SIG Combibloc Obeikan
تهران، خیابان ولیعصر، بالاتر از میدان ونک،
پلاک 2483 (برج نگار)، طبقه 17، واحد 5
تلفن: 6-88641934 (9821+)
فکس: 88641937 (9821+)

بیشتر بخوانید . . .