چاپ اندیشه آمل، خانه امن بسته‌های مقوایی

ر ملاقات با مهدی رضاییان مدیر چاپ اندیشه آمل و بازدید از چاپخانه او نیز همین رویکرد و خط مشی حرفه‌ای به چشم می‌خورد. چاپ اندیشه آمل از اساس برای انجام سفارشات بسته‌بندی طراحی شده است

Andisheh-Amol-s-3 Andisheh-Amol-image description Andisheh-Amol-s-11 Andisheh-Amol-s-10
چاپخانه در دنیا زیاد است.
اما وقتی نگاهی به چاپخانه‌های معروف جهان می‌اندازیم، می‌بینیم ویژگی آنها تمرکز بر گروهی خاص از سفارشات است. در ایران نیز چاپخانه‌هایی که بیش از همه نام و نشان دارند همان‌هایی هستند که بر روی رشته‌ای خاص از سفارشات چاپ برنامه‌ریزی کرده‌اند و از هویت مشخص‌تری برخوردار هستند. تمرکز بر گروه خاصی از سفارشات به جای آن که چاپخانه را محدود کرده و بهره‌وری آن را پایین آورد باعث افزایش راندمان و گردش کاری بالای آن می‌شود. این همان چیزی است که امروز در صنعت چاپ جهان، در ایران و در چاپ اندیشه آمل در جریان است.
در ملاقات با مهدی رضاییان مدیر چاپ اندیشه آمل و بازدید از چاپخانه او نیز همین رویکرد و خط مشی حرفه‌ای به چشم می‌خورد. چاپ اندیشه آمل از اساس برای انجام سفارشات بسته‌بندی طراحی شده است. در این مرکز چاپ بسته‌بندی، تمرکز اصلی بر بسته‌های سلولزی از جمله جعبه‌های مقوایی و کارتنی و امور تکمیلی آنها است.
ماشین‌آلات به کار گرفته شده در چاپ اندیشه آمل با دقت و بررسی‌های زیاد به منظور بازدهی بالا برای چاپ و عملیات تکمیلی مقوا انتخاب شده‌اند. از این رو چاپ اندیشه در تهیه و بکارگیری فن‌آوریهای نوین چاپ و بسته‌بندی در استان مازندر نیز، پیش‌آهنگ بوده است.
برای مثال اولین ماشین چهاررنگ دوورقی و اولین دایکات بوبست را چاپ اندیشه آمل به استان مازندران آورد.
تازه‌ترین ماشینی که قرار بود به این مجموعه تخصصی اضافه شود همان
ماشین معروف ک.ب.آ145 پنج رنگ+ورنی 2012 با کیفیت و توان خروجی بسیار بالا بود که به خاطر خلف وعده نماینده ک.ب.آ در ایران، نزدیک به یک سال می‌گذرد که تحویل نشده است.
در حال حاضر وجود شرکت چاپ اندیشه آمل در منطقه شمال کشور و حتی برنامه‌های توسعه این شرکت ب عنوان نقطه قوتی برای این منطقه به شمار رفته و باعث دلگرمی صنایع منطقه می‌باشد.
شمال کشور با داشتن کارخانه‌های تولیدی بسیار زیاد که بخصوص در زمینه مواد خوراکی، که اغلب آنها خوشنام و دارای اعتبار نیز می‌باشند نیاز زیادی به بسته‌بندی‌های مقوایی و کارتنی با کیفیت دارد.
امروز چاپ اندیشه آمل ا بهره‌گیری از 17 درصد کل تجهیزات چاپ استان مازندران، پایگاهی برای صنعت بسته‌بندی است که با سرویس‌دهی حرفه‌ای به صنایع منطقه و حتی خارج از استان، کیفیت و کمیت تولید جعبه‌های مقوایی و کارتنی را توسعه داده و باعث رفع نگرانی مشتریان خود و صنایع منطقه نسبت به کیفیت و کمیت بسته‌بندی شده است.
Andisheh-Amol-s-6 Andisheh-Amol-s-7 Andisheh-Amol-s-5 Andisheh-Amol-s-4 Andisheh-Amol-s-2 Andisheh-Amol-s-12 Andisheh-Amol-image description

بیشتر بخوانید . . .