همکاری سان کمیکال با آکپو در فروش فیلم‌های مقاوم به اکسیژن

تولیدکننده مدعی است که فیلم‌های پوشش‌دار SUNBAR از ACPO گزینه‌ای عالی برای ساختارهای بسته‌بندی انعطاف‌پذیر با نفوذناپذیری بالا و شفاف هستند و همچنین برای نفذناپذیری فوق‌العاده بالا ساختارهای فیلم را متالیزه می‌کنند.

شرکت SunChemical وارد مشارکت با شرکت ACPO شده و نخستین پوشش فیلم‌های انعطاف‌پذیر را ایجاد کرده، که با رشد تقاضای صاحبان نام ‌تجاری وتبدیل‌‌کننده‌های بسته‌بندی برای بسته‌بندی با لایه عبورناپذیر شفاف مواجه شده است.
SunChemical پوشش نفوذناپذیر اکسیژنی خود را برای ACPO به منظور روکش کردن و ایجاد فیلم‌های متنوع برای تبدیل بسته‌بندی انعطاف‌پذیر از شرکت SUNBAR® تامین خواهد کرد. ازآن جایی که تعداد کمی از واحدهای تبدیل لفاف قابلیت پوشاندن فیلم‌های نازک را دارند، تنها تعداد محدودی قادر به استفاده از فناوری پوشش نفوذناپذیر SUNBAR هستند.
از آن جایی که ACPO در پوشاندن فیلم‌های نازک با کمک تجهیزات صنعتی دارای تخصص است، واحدهای تبدیل دارای فیلم‌های نفوذناپذیر جایگزینی با هزینه مقرون ‌به‌صرفه و اقتصادی هستند که ویژگی‌های نفوذناپذیری اصلاح شده‌ای را بدون نیاز به ایجاد سرمایه‌گذاری‌های عظیم در بخش روکش ارائه می‌دهد.
پوشش‌‌های نفوذناپذیر اکسیژنی SUNBAR به واحدهای تبدیل، فیلم‌های مقرون ‌به ‌صرفه، بادوام و پایداری را پیشنهاد می‌کند که بسته‌بندی‌های سبک‌وزن‌تر را از طریق ایجاد لایه‌ای صاف، همگن، بدون سوراخ، و انعطاف‌پذیر تقویت می‌کند که این امر می‌تواند سبب چاپ آسان و مجدد با جوهرها و لمینیت روی فیلم‌های کمکی گوناگونی شود. SUNBAR مقرون‌به‌صرفه، قابل بازیافت، بدون کلر و جایگزینی بدون فلز است.
تولیدکننده مدعی است که فیلم‌های پوشش‌دار SUNBAR از ACPO گزینه‌ای عالی برای ساختارهای بسته‌بندی انعطاف‌پذیر با نفوذناپذیری بالا و شفاف هستند و همچنین برای نفذناپذیری فوق‌العاده بالا ساختارهای فیلم را متالیزه می‌کنند.
Robert O’Boyle، مدیر تولید روکش‌های شرکت SunChemical می‌گوید:”نیاز به فیلم‌های نفوذناپذیر به شیوه‌ای سالم در حال رشد است. مصرف‌کنندگان آن چه را که می‌توانند ببینند خواهند خرید. این امر منجر به رشد گرایشات به بسته‌بندی شفاف می‌شود و به مصرف‌کنندگان اجازه می‌دهد که موادغذایی واقعی را ببینند. بسیاری از موادغذایی طبیعی، مانند غلات صبحانه، آجیل و میوه، نیازمند فیلم با نفوذناپذیری بالا برای محافظت بهتر هستند. از آن جایی که اکثریت چاپگرهای توانایی پوشاندن فیلم‌ها را ندارند، همکاری ما با ACPO به ما این اجازه را می‌دهد تا به آنها فیلم‌های روکش‌داری را که تمایل و نیاز به آن دارند تحویل دهیم.”
درحال‌حاضر دو نوع فیلم روکش‌دار ACPO، پلی‌استری و BOPP، با پوشش‌‌های نفوذناپذیر اکسیژنی SUNBAR دردسترس است. آنها تصمیم گرفتند که خط تولید فیلم‌های نفوذناپذیر را از طریق معرفی سایر فیلم‌ها با پوشش نفوذناپذیر SUNBAR در آینده‌ای نزدیک به مجموعه خود بیافزایند.

بیشتر بخوانید . . .