بلیستر دارویی بدون نیاز به آزمایش

BLISTERPRO® XCEL به هم پیوستگی محصول و بسته‌بندی را بهینه می‌سازد. ویژگی‌های نهایی دیواره حفاظتی بسته‌بندی بدون نیاز به آزمایشات گران‌قیمت و وقت‌گیر پیش‌بینی شده است.
ماه‌ها طراحی، آزمایش و بازخورد می‌تواند امروزه، در بسیاری از موارد، در یک هفته انجام شود. در اولین مرکز KPI، مستقر در شارلوتسویل، ویرجینیای آمریکا، مجموعه خدمات شرکت BLISTERPRO® XCEL گسترش یافته و فضایی مشترک خصوصاً برای طراحی ارائه نموده که به مشتریان جهانی در دستیابی به محصولات سریعتر و اقتصادی‌تر به بازار کمک می‌کند. از زمان افتتاح آن در مارس 2015، مرکز KPI تبدیل به قطبی برای تولید بیش از بیست برند دارویی اصلی شده است که این امر منجر به ابداع بیش از پنجاه نوع بسته‌بندی و طراحی پیشرفته آن شده است.
گروه KLÖCKNER PENTAPLAST  یک پیشروی جهانی در ارائه بسته‌بندی، چاپ و خدمات تخصصی دارویی، دستگاه‌های پزشکی، موادغذایی، نوشیدنی و بازارهای کارت در میان سایرین است.
این شرکت آخرین حیطه خدمات و راه‌‌حل‌های بسته‌بندی دارویی را در کنوانسیون مواداولیه دارویی در سرتاسرجهان، در اکتبر در بارسلونای اسپانیا به معرض نمایش گذاشت.
تمرکز بر روی مجموعه‌ای از خدمات مشاوره، طراحی، ثبات و نمونه‌سازی شرکت BLISTERPRO® XCEL، می‌تواند به بازدیدکنندگان فرآیندهای راه‌اندازی و تولید محصول نمونه و اقدامات لازم برای رسیدن به بسته‌بندی نمونه در زمان ثبت‌شده را بیاموزد.

بیشتر بخوانید . . .