جعبه‌های لوکس با دو در

کیفیت بالای جلوه‌های تزئینی سبب افزودن تصویری لوکس از محصولات در بخش‌های نوشیدنی و آرایشی شده که امسال توسط متخصصان جعبه‌های مقاوم پولارد در نمایشگاه بسته‌بندی لوکس در موناکو به نمایش گذاشته‌ خواهد ‌شد، به‌علاوه طراحی بسیار چشم‌نواز آن به حضور زیاد آن در قفسه‌ها کمک کرده و در بازارهای رقابتی دارای جذابیت است.
شکل جعبه Glenfiddich 21 دارای دو درب بازشونده به منظور اثرگذاشتن از طریق دیدن در قفسه‌ها است، درب آهنربایی که درب‌ها را هم‌تراز با طرفین جعبه نگه‌می‌دارد برای حفظ خطوط زیبای آن است. طیف وسیعی از جلوه‌های تزئینی در گرافیک‌هایی باکیفیت بالا در جزئیات مورد استفاده قرار گرفته است که شامل حکاکی جذاب، حکاکی میکرو و شیاردارکردن و سطوح صاف و صیقلی است.
طیف گسترده‌ای از دیگر نمونه‌ها نیز نشان‌دهنده مهارت طراحی پولار و سرمایه‌گذاری مداوم شرکت در ایجاد هنر، مواد تخصصی و تکنیک‌های پیشرفته تزئین است.
نمونه‌ها شامل جعبه‌هایی با عمق 330 میلی‌متر و جعبه‌های کتابی برای نوشیدنی‌های گرانتر و اتصال دقیق دریچه‌ای شفاف برای افزایش نمایش محصول می‌باشد. در این میان متخصصان نمایش محصول را با جلوه‌ای درخشان و مخملی صیقلی، چاپ چندرنگ، پوشش نقطه‌ای یو‌وی، حکاکی، مهر ورقه‌ای جذاب و لمینیت به‌ اتمام ‌رساندند.

بیشتر بخوانید . . .