در بسته‌بندی قوطی کنسرو چه نكته‌ای مربوط به جهان وجود دارد؟

نکته قابل‌توجه، در مورد این دورنمای بالا به پایین محصول کنسرو‌شده چیست؟ مسابقه ویژه تجسمی روز زمین ما این بود که آیا شما می‌توانید آن چه در مورد این قوطی وجود دارد را حدس بزنید یا بیابید؟ ما برخی از سرنخ‌های چشمی را قبل از به نمایش گذاشتن تصویر ارائه می‌دهیم.

iranpack-sanat-bastebandi-AAEAAQ
آیا متوجه چیز غیر‌عادی در مورد این قوطی که از بالا دیده می‌شود شده‌اید؟

نکته قابل‌توجه، در مورد این دورنمای بالا به پایین محصول کنسرو‌شده چیست؟ مسابقه ویژه تجسمی روز زمین ما این بود که آیا شما می‌توانید آن چه در مورد این قوطی وجود دارد را حدس بزنید یا بیابید؟ ما برخی از سرنخ‌های چشمی را قبل از به نمایش گذاشتن تصویر ارائه می‌دهیم.
ما می‌خواهیم توجه شما را به دو سوراخ کوچک بر روی درپوش قوطی محصول کنسرو شده جلب نماییم. چه؟!
شما درست خوانده‌اید. چرا روی درپوش هر قوطی فلزی، که به عنوان مانعی عالی شناخته شده، و ویژگی آن بی‌روزنه بودن آن است، عمداً دو سوراخ ریز ایجاد شده است؟
این دومين پرسش مجله  Packaging Digest است در مورد آن چه که در جهان بسته‌بندی وجود دارد.
کمی فکر کنید و به تصوير پایین اولین راهنمایی چشمی بروید که شروع به گفتن بخش عمده داستان پیچ‌خوردگی غیرمتعارف بر روی قوطی‌های معمولی می‌كند.
1- قوطی را باز کنید و به آن آب اضافه کنید (نصف فنجان برای شروع)
این دستورالعمل‌ها را می‌توان در پشت برچسب قوطی یافت. ما می‌دانیم که مرجع این دستورالعمل‌ها چیست،اما شما چطور؟
آخرین نشانه چشمی ما را می‌توان توسط فهرست پایین پیدا کرد.
این طراحی جهانی کد محصول بر روی پشت برچسب است. اگر شما بتوانید پیام آن را رمزگشایی کنید یک گام به سمت مسیر درست برداشته‌اید.
این سرنخ نهایی ماست، برای آشکار شدن کامل تصوير بعدی را ببينيد.
این باغچه سبزی در قوطی دارای توده‌ای خاک محصول شرکت Back to The Roots است. من به طور شانسی در سرتاسر اجرا در باغچه و فضای باز در مرکز محلی  Home Depot حضور داشتم و آن را جذاب و منحصربه‌فرد یافتم.
این قوطی‌ها محیطی راحت و اقتصادی را به عنوان گلدان از طریق فناوری بیوچار در درون آن برای رشد گیاه فراهم می‌نماید (خاک ارگانیک نیز در درون آن ریخته شده) که نیازی به هیچ گونه سوراخ زهکشی و یا انتقال محصول به جای دیگر نیست. این سوراخ به ترکیب داخل قوطی این اجازه را می‌دهد که تقریباً تمام محتوای قوطی بتواند نفس بکشد. کیسه‌های کوچک حاوی بذر را می‌توان در قسمت بالایی مخلوط یافت.
به همین دلیل است که این مقاله مناسب و نزدیک به روز زمین در 22 آوریل سال 2016 است که ما در ابتدای مقاله به عنوان یک نشانه ظریف به آن اشاره كرديم.
در اصل اين “زمین” است که کنسرو شده است.
باغچه در قوطی در چهار گونه، ریحان، گشنیز، شوید و مریم گلی، همه به صورت ارگانیک در دسترس است. هر گونه به شما این اجازه را می‌دهد که گیاه خودتان را در قوطی با باز کردن راحت قوطی و اضافه کردن آب پرورش دهید. نور خورشید و محیط بقیه کارها را انجام می‌دهد.
هرگز انجام شخصی مواد‌ غذایی کنسرو‌ شده غیرمنتظره و تعاملی نبوده است. نظر شما در مورد این محصول منحصر‌به‌فرد در بسته‌بندی معمولی چیست؟…

بیشتر بخوانید . . .