کیسه ضد لغزش و سر‌خوردن برای برنج

شرکت Uflex جایزه انجمن بین‌المللی غلاف‌ها،‌فلزات و لمینیت‌ها را از نظر امتیاز فنی برای کیسه ضد لغزش کوه نور دریافت کرد. این جایزه برای بسته‌بندی خرده‌فروشی بخش عمده‌ای از برنج ممتاز به کار می‌رود (پنج کیلو‌گرم و بیشتر). از ویژگی‌های خاص این کیسه دارا بودن یک بخش بدون لغزش است که مانع از سرخوردن کیسه‌ها از روی یکدیگر و خارج شدن از دسته‌بندی در زمانی که روی هم انباشته شده تا به صورت یک دسته واحد دربیایند (انباشتن، پالت، کوچک/ بزرگ کردن بسته‌ها و بسته‌بندی ثانویه) و در خلال حمل‌و‌نقل و در زمان قرار گرفتن در قفسه‌ها می‌شوند

شرکت Uflex جایزه انجمن بین‌المللی غلاف‌ها،‌فلزات و لمینیت‌ها را از نظر امتیاز فنی برای کیسه ضد لغزش کوه نور دریافت کرد. این جایزه برای بسته‌بندی خرده‌فروشی بخش عمده‌ای از برنج ممتاز به کار می‌رود (پنج کیلو‌گرم و بیشتر). از ویژگی‌های خاص این کیسه دارا بودن یک بخش بدون لغزش است که مانع از سرخوردن کیسه‌ها از روی یکدیگر و خارج شدن از دسته‌بندی در زمانی که روی هم انباشته شده تا به صورت یک دسته واحد دربیایند (انباشتن، پالت، کوچک/ بزرگ کردن بسته‌ها و بسته‌بندی ثانویه) و در خلال حمل‌و‌نقل و در زمان قرار گرفتن در قفسه‌ها می‌شوند.
ویژگی ضد لغزش با استفاده از یک فرآیند خاص نقش برجسته میکرو بر روی لایه انتهایی و بالایی در ساخت کیسه ایجاد می‌شود. فرآیند نقش برجسته میکرو حاکی از آن است که به نظر می‌رسد در زمان مشاهده عادی تنها بخش مرکزی کیسه قابل رویت نمی‌باشد. بنابراین بر روی گرافیک یا زیبایی‌شناسی به هیچ وجه تاثیر نمی‌گذارد. این طراحی به نحوی است که از لحاظ فیزیکی سطح فیلم سوراخ نمی‌شود بنابراین خواص مانع در امان می‌ماند و اندازه منافذ میکروهیچ تغییری نمی‌کند که اجازه ورود حشرات ریز و میکروارگانیسم‌ها به داخل کیسه‌ها را بدهد.
نقش برجسته میکرو خاصیت ضد لغزش را از طریق تقسیم ضریب بسیار بالای اصطکاک سطح یک لایه در مقابل سطح دیگرلایه دارای نقش برجسته ایجاد می‌نماید. این امر مانع از لغزش کیسه‌ها در زمانی که روی هم چیده شده‌اند حتی تا چند فوت ارتفاع می‌شود. گفته می‌شود این سیستم خیلی بهتر از استفاده از مواد‌افزودنی ضد لغزش، روکش‌ها، و یا پردازش بر روی فیلمی که سطح بیرونی کیسه را تشکیل می‌دهد عمل می‌کند.
Ashok Chaturvedi، رئیس و مدیر عامل Uflex، بیان کرد که: “در رقابت سنگین امروزی تنها کسانی می‌توانند باقی بمانند که در هر حرکتشان نوآوری ارائه دهند”. نه تنها نوآوری امری ضروری است بلکه باعث ایجاد رشد تدریجی، ملموس، و قابل سنجش ارزش کسب و کار مشتریان می‌گردد آنچه که یک نام تجاری را به سطح بعدی می‌رساند. با بهترین تکنولوژی که در اختیار داریم و برخی از افراد باهوش دارای درک از بسته‌بندی داخلی و خارجی Uflex لذت مشتریان خود در سطح جهانی را حفظ خواهیم نمود. جوایز AIMCAL بیشتر مشوق ما در ارائه راه حل‌های ایجاد بسته‌بندی انعطاف‌پذیر حتی بهتر از قبل است.

بیشتر بخوانید . . .