گسترش خط تولید گزینه‌های سنگین‌وزن در SAPPI

SAPPI در شمال امریکا، تولید‌کننده و تامین‌کننده کاغذ و بسته‌بندی متنوع محصولات،گسترش خط بسته‌بندی LusterCote را اعلام کرد.
بنا بر گزارش‌ها اضافه نمودن گزینه‌های جدید سنگین وزن، پوششی را برای مدیران مطبوعات، صاحبان نام تجاری و طراحان گرافیک در طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی (C1S) فراهم می‌کند، که شامل برچسب‌های چاپ افست، پاکت نامه، کاور روی جلد کتاب، جعبه‌های کادویی و قفسه های نمایش کالا می‌باشد. محصول جدید سنگین وزن LusterCote در وزن‌های 70، 80 و 95 پوند در دسترس است.

SAPPI در شمال امریکا، تولید‌کننده و تامین‌کننده کاغذ و بسته‌بندی متنوع محصولات،گسترش خط بسته‌بندی LusterCote را اعلام کرد.
بنا بر گزارش‌ها اضافه نمودن گزینه‌های جدید سنگین وزن، پوششی را برای مدیران مطبوعات، صاحبان نام تجاری و طراحان گرافیک در طیف گسترده‌ای از برنامه‌های کاربردی (C1S) فراهم می‌کند، که شامل برچسب‌های چاپ افست، پاکت نامه، کاور روی جلد کتاب، جعبه‌های کادویی و قفسه های نمایش کالا می‌باشد. محصول جدید سنگین وزن LusterCote در وزن‌های 70، 80 و 95 پوند در دسترس است. گفته می‌شود که در هر یک از آنها کارایی بالا برای چاپ‌های افست، فلکسو و گراور داشته و چاپ عریض، چندرنگ و ورقی را شامل می‌شوند.
ساپی می‌گوید این محصول توانایی دارد از نفوذ مرکب به سطح آن چه مرکب معمولی و چه مرکب UV به عنوان یک طیف گسترده‌ای از پوشش پایه آب جلوگیری کند، عملکرد قوی محصول هم در برش رول و هم ورقی با کیفیت عالی لمینیت ترکیب شده که سازگار با طیف گسترده‌ای از چسب‌ها می‌باشد.در ترکیب با LusterCote،  55 و 60 پوند، محصول جدیدی را SAPPI برای برش و برچسب‌زنی پیشنهاد می‌دهد.
Mark Odgers، مدیر بسته بندی، SAPPI شمال امریکا بیان می‌کند که: “با راه‌اندازی خط LusterCote در سال گذشته، ما شاهد بسیاری از برنامه‌های ابتکاری بوده‌ایم و نگرش‌های ارزشمندی در مورد تقاضاهای برآورده نشده در بازار را جمع‌اوری کردیم که SAPPI آمادگی تحقق آنها را دارد”. “رشد [ما] در تجارت جهانی بسته‌بندی یکی از اهداف ما است، بنابر این مهم است که برای مشتریان محصولی سازگار، با کیفیت بالا با تطبیق‌پذیری بیشتر و نتایج بصری خیره‌کننده فراهم کنیم.”
محصولات جدید در کارخانه تولیدی شرکت در Cloquet ،MN تولید می‌شود، یک مرکز کاملا یکپارچه که برای تولید بیش از 80 درصد انرژی خود از منابع تجدید‌پذیر استفاده می‌کند. فیبر چوب استفاده شده توسط کارخانه مطابق با الزامات استاندارد منابع فیبرجنگلداری پایدار و شورای نظارت بر استاندارد کنترل چوب جنگل می‌باشد.

بیشتر بخوانید . . .