جایگزین جدید برای یک محصول

شرکت Rollprint Packaging Products یک ساختار جایگزین Barex با قابلیت جدا کردن لایه‌ها را برای کاربرد تک‌دوزه در زمینه داروسازی و داروهای ترکیبی تولید کرده است. محصول جدید با نام Exponent، آخرین نمونه‌ای است که به خانواده محصول جایگزین Barex افزوده می‌شود. وِین هان، مدیر فروش و بازاریابی Rollprint می‌گوید:

شرکت Rollprint Packaging Products یک ساختار جایگزین Barex با قابلیت جدا کردن لایه‌ها را برای کاربرد تک‌دوزه در زمینه داروسازی و داروهای ترکیبی تولید کرده است. محصول جدید با نام Exponent، آخرین نمونه‌ای است که به خانواده محصول جایگزین Barex افزوده می‌شود. وِین هان، مدیر فروش و بازاریابی Rollprint می‌گوید:”ما با اطلاع از خواسته مشتریانمان برای تائید کامل جایگزین‌های Barex، از آنها پرسیدیم که برای تولید یک محصول بی‌نقص، دیگر چه چیز را باید تغییر دهیم؟ بیشترین پاسخی که از جانب آنها دریافت کردیم، به آسان‌ باز کردن محصول اشاره داشت.
همکاری Rollprint و مهندسین شیمیایی و بسته‌بندی ما، منجر به طراحی بسته‌ای شد که قادر به ذخیره‌ی اکثر مواد شیمیایی چالش‌برانگیز بوده و همچنین دوستدار کاربر است. یک تیم فنی در همکاری با آزمایشگاه پیشرفته R&D اقدام به تحلیل شیمیایی مواد درزگیر به منظور یافتن توازن مطلوب بین خنثی بودن به لحاظ شیمیایی، ضدنفوذ بودن و قابلیت کندن آسان کرد. این دستاورد از آن جهت حائز اهمیت است که با رشد آگاهی در بین مشتریان، اهمیت آسان باز شدن بسته‌بندی به یکی از مهمترین خواسته‌های آنها تبدیل شده است.
خانواده Exponent هم‌اکنون شامل چهار محصول به نام‌های اِکسپونِنت 2، 3 و4 و مدل جدید Peelable Exponent است که وابسته به ملزومات شیمیایی و نیازهای مشتریان، قادر به ذخیره انواع مواد شیمیایی هستند. Rollprint سری کاملی از آپشن‌ها برای محصولات شیمیایی حساس، از جمله فویل، موادِ با بازدارندگی بالا و ساختارهای Clearfoil را ارائه می‌دهد.

iriranpack-sanat-bastebandi-Rollprint_Exponent_2

بیشتر بخوانید . . .