بهره برداری شرکت تولیدی کاغذ بسته‌بندی آریا رنگ درخشان

ایرنا- شرکت تولیدی کاغذ بسته‌بندی آریا رنگ درخشان تولیدکننده انواع کاغذ روکش شده و چاپ هیلوگراور برای بسته‌بندی روز شنبه با حضور معاون اول رئیس جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید.

ایرنا- شرکت تولیدی کاغذ بسته‌بندی آریا رنگ درخشان تولیدکننده انواع کاغذ روکش شده و چاپ هیلوگراور برای بسته‌بندی روز شنبه با حضور معاون اول رئیس جمهوری و وزیر صنعت، معدن و تجارت به بهره برداری رسید.
محمد توکلی طرقی مدیرعامل شرکت آریا رنگ درخشان گفت: شرکت آریا رنگ درخشان واقع در روستای خمارک شهرستان خدابنده با هدف تولید گراور چاپی با طی مراحل مربوطه جواز تاسیس را در سال 92 دریافت کرده است.
وی یادآورشد: با بهره برداری از این واحد صنعتی برای 76 نفر اشتغالزایی می‌شود. مدیرعامل شرکت آریا رنگ درخشان گفت: این واحد صنعتی ظرفیت تولید سالانه هشت هزار و 600 تن کاغذ روکش در سال و 19 هزار تن چاپ هیلوگراور برای بسته‌بندی را دارد.
وی خاطرنشان کرد: کل سرمایه گذاری انجام شده برای این واحد صنعتی به 537 میلیارد ریال می‌رسد که 306 میلیارد ریال آن را سرمایه گذاری ریالی و شش میلیون و 645 میلیون ریال آن را سرمایه گذاری ارزی تشکیل می‌دهد. توکلی طرقی ادامه داد: آورده مجری برای این واحد صنعتی 306 میلیارد ریال است و هیچ تسهیلات بانکی دریافت نشده است.
سرمایه گذار این واحد صنعتی برادران نجفی صاحب واحد صنعتی آریا توتون صنعت هستند که برای تامین کاغذ و مقوا بسته‌بندی خود مجبور به خرید آنها از آلمان بودند، از این رو تصمیم به راه اندازی این واحد برای چاپ و تولید کاغذ بسته‌بندی مورد نیاز خود با همان تکنولوژی موجود در آلمان گرفتند.
کارخانه آریا توتون صنعت در شهرستان سلطانیه واقع شده و یکی از برندهای سیگار ایران و جهان را تولید می‌کند. محمدرضا نعمت زاده هم در مراسم افتتاح شرکت تولیدی کاغذ بسته‌بندی آریا رنگ درخشان در زنجان افزود: دولت همواره از فعالیت‌های اقتصادی برای توسعه و پیشرفت کشور حمایت کرده است.
وی اظهار کرد: برای افزایش بازده تولید چاره ای جز صنعتی شدن کشور در زمینه‌های مختلف از جمله کشاورزی نداریم. نعمت زاده موقعیت مکانی شرکت تولیدی کاغذ بسته‌بندی آریا رنگ درخشان را مناسب عنوان کرد و افزود: یکی از ویژگی‌های سرمایه گذاران این شرکت استفاده بهینه از زمان برای سرمایه گذاری و اخذ تسهیلات است. وزیر صنعت، معدن و تجارت بر استفاده از امکانات این شرکت تاکید کرد و گفت: ماشین آلات متعددی در این شرکت مستقر شده و تولید آن در سه نوبت برای تامین نیازهای داخلی و حتی صادرات انجام می‌شود. وی ابراز کرد: یکی دیگر از هنرهای این گروه سرمایه‌گذار این است که هر آنچه از محل صنعت کسب می‌کنند دوباره در صنعت سرمایه گذاری می‌کنند. نعمت زاده خاطرنشان کرد: هزینه کرد درآمدهای ناشی از سرمایه گذاری در بخش صنعت بهترین راه برای ایجاد شغل، فناوری، صادرات و توسعه کشور است.

بیشتر بخوانید . . .