Phil Smith با ظاهر شيكي از M&H Plastics

چه تغيير ظاهري! شايد يكي از جالب‌توجه‌ترين سري‌هاي رنگي روي قفسه‌هاي فروشگاه‌ها سري جديد شامپوها،‌ نرم‌كننده‌ها و محصولات تقويت موي Be Gorgeous باشد كه به طور اختصاصي در Sainsbury موجود بوده و فرمولاسيون و مزاياي جديد و بسته‌بندي‌هاي شگفت‌انگيزي دارند. اين سري با هدف تغيير از يك سبك رسمي براي محصولات مراقبت از مو به منظور ايجاد يك رويكرد انتخاب‌هاي تركيبي و متنوع براي مشتريان، پر از حس سرگرمي و شادي است و شخصيت آرايشگر محبوبي را به خاطر مي‌آورد كه نام محصولات از او گرفته شده است.
مهمتر از همه، اين محصولات براساس مزايايي كه به همراه دارند اما به شيوه‌اي خودماني و جالب نام‌گذاري شده‌اند.
شركت M&H Plastics كه بخشي از گروه شركت‌هاي RPC است،‌ با بسته‌بندي اين سري در راستاي انعكاس رويكرد ذكر شده،‌ مجموعه‌اي از رنگهاي قوي و تزئينات را فراهم كرد كه براي مشتري Sainsbury جذاب باشد. محصول نهايي توسط Laleham & Beauty ساخته و پر مي‌شود.
مدير بازرگاني Phil Smith Haircare ،Katie Swan اظهار مي‌كند، “ما دو سال با تيم M&H كار كرديم تا اين سبك جديد را به بازار بياوريم و ورودي آنها به اين پرو‍ژه خيلي مفيد بوده است. نه تنها محبوبيت محصولات رو به افزايش است بلكه پوشش كار ما در رسانه‌ها شاهدي بر كيفيت محصول و ارائه آن است. جزئياتي مثل تهيه سطح درستي از جلا روي بطري‌ها و كيفيت چاپ به ما اجازه مي‌دهد كه با اعتماد به نفس به بازار وارد شويم.
M&H Plastics بيش از 40 سال است كه نوآوري‌هايي در زمينه بسته‌بندي پلاستيكي براي مشتريان جهاني محصولات سلامت و مراقبتهاي زيبايي، غذا و تغذيه، و مواد شيميايي صنعتي توليد مي‌كند.
اين شركت پورتفوليويي شامل بيش از 2500 محصول و يك خط مشي مبتني برنوآوري دارد كه هر ساله با بيش از 100 استاندارد جديد سازگاري مي‌يابد.
محصولات در سه كارخانه در بريتانيا و كارخانجاتي در هلند و آمريكا ساخته مي‌شوند كه در مجموع بيش از 1200 نفر در آنها شاغل بوده و نزديك به يك ميليارد بطري، ‌بيش از 150 ظرف بلند و بيش از 50 ميليون تيوب در سال توليد مي‌كنند. تقريبا همه چيز از طراحي مفهومي گرفته تا ساخت ابزار، توليد، كار هنري و تزئينات، در داخل و در سايت انجام مي‌شود. M&H Plastics بخشي از گروه شركت‌هاي RPC است.
iranpack-sanat-bastebandi-rpc2015-2

iranpack-sanat-bastebandi-rpc2015

بیشتر بخوانید . . .