نوار امنیتی DNA برای پیشگیری از مفقودی

خدمات ما به شرکت‌های تولیدکننده مواد آرایشی، عطر و دارو است که در آنها اصالت محصول اهمیت فراوانی دارد. SigNature DNA یکی از تنها محصولاتی است که شواهد غیرقابل انکاری در خصوص اصالت محصولات را فراهم کرده و منجر به دعاوی حقوقی در سراسر جهان شده است.”

صدها میلیون جعبه مقوایی از DISC که با ADNAS SigNature DNA علامتگذاری شده ‌بودند، نشان‌دهنده‌ی شراکت صنعتی در مبارزه با جعل محصولات در بازارهایی است که در آنها اصالت اجناس حیاتی است.

به گفته دکتر James Hayward، رئیس/مدیرعامل ADNAS، مشارکت بخش کلیدی اجرای تکنولوژی ضدجعل SigNature DNA علوم کاربردی DNA هستند.

یک نمونه همکاری اخیر با Pillar Technologies است. نمونه خوب دیگر، همکاری با DISC است که تهیه‌کننده بسته‌بندی‌های خلاقانه برای نشانه‌گذاری جعبه‌های مقوایی سنتی است. John Rebecchi، معاون بازاریابی DISC عقیده دارد، “ما صدها میلیون جعبه مقوایی را با SigNature DNA را برای حمایت از مبارزه مشتریانمان علیه جعل محصولاتشان نشانه‌گذاری کرده‌ایم. خدمات ما به شرکت‌های تولیدکننده مواد آرایشی، عطر و دارو است که در آنها اصالت محصول اهمیت فراوانی دارد. SigNature DNA یکی از تنها محصولاتی است که شواهد غیرقابل انکاری در خصوص اصالت محصولات را فراهم کرده و منجر به دعاوی حقوقی در سراسر جهان شده است.”

در برچسب‌های ایمن، شرکت ADNAS با شرکت The Lable Printers، یک تولیدکننده معتبر برچسب UL، همکاری کرده است. در یک شراکت سه طرفه، ADNAS با هر دو شرکت The Lable Printers (TLP) و Brinks همکاری داشته تا یک نوار امنیتی جالب را به کار ببرد که کاربرد پیشگیری از مفقودی دارد.

بیشتر بخوانید . . .