ISBM، بازدارندگی بالاتر و ماندگاری طولانی‌تر

این ظروف از پایداری حرارتی تا دمای بیشتر از 100 درجه سانتی‌گراد برای پاستوریزاسیون و استریلیزاسیون موثر برخوردارند

شرکت RPC Corby بتازگی در فناوری جدید ISBM (قالبگیری تزریقی دمشی کششی) سرمایه‌گذاری کرده که امکان تولید ظروف PP/EVOH/PP با بازدارندگی بالا و شفافیت بیشتر را فراهم می‌کند.

فناوری ISBM بنا به اعلام این شرکت، فرصت‌هایی را در بخش خرده‌فروشی و به ویژه در بازارهای خاصی از قبیل سس‌های مخصوص آشپزی، قهوه فوری، وعده‌های آماده، میوه‌جات و غذای کودک ایجاد می‌کند. با استفاده از این فناوری، تولید بسته‌هایی ممکن می‌شود که علاوه بر مزایای کاربردی بودن، راحتی و ایمنی حاصل از پلاستیک، وضوح بالایی برای انتقال تصویر ممتاز از محصول در قفسه فراهم می‌آورند. وزن بسیار سبکتر ظروف پلاستیکی به خرده‌فروشان و مالکین برند کمک می‌کند که به اهداف پایداری در زمینه بسته‌بندی و کاهش تصاعدات کربنی دست یابند. توسعه یک فرآیند ساخت جدید ویژه، امکان تولید ظروفی را به RPC Corby می‌دهد که از بازدارندگی موثر EVOH در برابر اکسیژن برای افزایش طول عمر محصول در قفسه استفاده کرده و دستیابی به وضوح عالی را ممکن می‌سازند.

این ظروف از پایداری حرارتی تا دمای بیشتر از 100 درجه سانتی‌گراد برای پاستوریزاسیون و استریلیزاسیون موثر برخوردارند.

در حال حاضر این ظروف با چندین اندازه محبوب برای خرده‌فروشی تولید می‌شوند و اندازه‌های دیگر نیز برای آینده مد نظر است. همچنین درپوش‌های این ظروف توسط RPC Halstead، عضوی از خانواده rpc-group تامین می‌شوند.

بیشتر بخوانید . . .