آمپک وعرضه فیلم با بازدارندگی فوق‌العاده

یک مزیت چشمگیر دیگر لمینیت فیلم، هزینه اقتصادی آن نسبت به کامپوزیت‌های بر پایه فویل آلومینیوم است. یک کامپوزیت دو یا سه لایه Flexi FoilFree HB در مقایسه با لمینیت‌های سه و چهار لایه بر پایه فویل، از خواص بازدارندگی یکسانی نسبت به اکسیژن و WVTR برخوردار بوده بنابر این هزینه ماده را کاهش می‌دهد

Ampac که از شرکت‌های پیشرو در زمینه ارائه راهکارهای خلاقانه بسته‌بندی است، FLEXI FOILFREE HB را به بازار عرضه می‌کند که یک فناوری فیلم با بازدارندگی بالاست. این فناوری وقتی در یک لمینیت به کار برده شود، از خواص بازدارندگی (در برابر رطوبت، اکسیژن و بخار) نزدیک به لمینیت‌های فویل آلومینیوم بدون استفاده از فویل برخوردار می‌شود. لمینیت‌های بازدارنده Ampac’s Flexi FoilFree HB خصوصیات کارکردی عالی را در مقایسه با مواد فویل نازک سنتی تامین می‌کنند. مقاومت به ترک ناشی از خمش مکرر و مقاومت به سوراخ شدن کامپوزیت‌های Flexi FoilFree HB وقتی به جای فویل استفاده شوند به طور چشمگیر ارتقا یافته و “باز شدن با پارگی” آن نسبت به زیرلایه‌های بر پایه فویل آسانتر است.

لمینیت‌های بازدارنده Flexi FoilFree HB جایگزین پایدارتری نسبت به مواد بر پایه فویل محسوب می شوند. بسته‌بندی با این ماده، نرخ تولید را بهبود داده و به واسطه وزن کمتر آنها در مقایسه با فویل، تولید گازهای گلخانه‌ای و مصرف انرژی در فرآیندهای ساخت و توزیع کاهش می‌یابد. لمینیت‌هایی که در آنها از فیلم بازدارنده Flexi FoilFree HB استفاده می‌شود ظاهر و حسی را که مشتریان از بسته‌بندی می‌خواهند را داشته و کیفیت بسته یا محصول را تنزل نمی‌دهد. بسته تولیدی با فیلم Flexi FoilFree HB، ظاهر تعریف شده خود را حتی پس از فرآوری و جابجایی نیز حفظ کرده و ظاهر ناخوشایند بسته‌هایی که به مدت طولانی در انبار مانده‌اند را نشان نمی‌دهند.

یک مزیت چشمگیر دیگر لمینیت فیلم، هزینه اقتصادی آن نسبت به کامپوزیت‌های بر پایه فویل آلومینیوم است. یک کامپوزیت دو یا سه لایه Flexi FoilFree HB در مقایسه با لمینیت‌های سه و چهار لایه بر پایه فویل، از خواص بازدارندگی یکسانی نسبت به اکسیژن و WVTR برخوردار بوده بنابر این هزینه ماده را کاهش می‌دهد. لمینیت‌های بازدارنده نسبت به فیلم‌های بازدارنده متالایز از بازدارندگی بالاتری برخوردارند. فیلم بازدارنده Flexi FoilFree HB کاربردهای بسته‌بندی فراوانی در بازارهای مراقبت از سلامتی، مواد خوراکی و صنعتی دارد.

استفاده از این فیلم برای محصولاتی مناسب است که بازدارندگی در برابر اکسیژن و/یا رطوبت بالا در حفظ کارآیی و عمر آنها در قفسه موثر است. کاربردهای این فیلم برای بازار مراقبت از سلامتی شامل تشخیص، دارورسانی، زیست‌فناوری و لوازم پزشکی است. لمینیت‌های Flexi FoilFree HB، با موفقیت جایگزین لمینیت‌های فویل 3 و 4 لایه در بخش مواد خوراکی برای بسته‌بندی مواد خوراکی خشک و تر از جمله میکس‌های کیک، سوپ‌های پودری، انواع سس از جمله سس پنیر مایع شده است.

به گفته دِیو بارتیش، مدیرعامل بازاریابی شرکت Ampac:”لمینیت‌های برپایه Flexi FoilFree HB جایگزین عالی برای کامپوزیت‌های فویل آلومینیوم گران‌قیمت‌تر هستند و مزایای افزوده‌ای از جمله مقاومت بیشتر به ترک ناشی از خمش مکرر و سوراخ شدن، ظاهر جذابتر و پایداری بالاتر فراهم می‌کنند. Ampac مفتخر به عرضه این فیلم با بازدارندگی فوق‌العاده و ارائه جایگزین ارزانتری برای لمینیت‌های بر پایه فویل استاندارد کنونی است.

بیشتر بخوانید . . .