لیبل داخل قالب ترموفرمینگ

کیفیت ممتاز را برای بخش ترموفرم به ارمغان آورده و امکان برندینگ موثر و متمایزسازی محصولات روی قفسه را در بازارهای شدیدا رقابتی برای تولیدکنندگان مواد خوراکی فراهم می‌کند. سبکی وزن و بازدارندگی بسته‌های ترموفرم شده اثبات شده است

RPC Bebo-Plastik پس از نصب خط اختصاصی در کارخانه خود در بِرِمِرفورده آلمان، تولید بسته‌ها را با استفاده از فناوری پیشرفته ترموفرم درون قالبی لیبل (IML-T) آغاز می‌کند. اولین مشتری این شرکت، تولیدکننده پیشروی آلمانی موتزارلا یعنی Goldsteig خواهد بود که RPC Bebo یک ظرف قالبگیری شده سفارشی جدید را برای آن تولید می‌کند. در حال حاضر سفارشات جدید بیشتری در مرحله نهایی شدن به سر می برند.

IML-T ظاهر با کیفیت ممتاز را برای بخش ترموفرم به ارمغان آورده و امکان برندینگ موثر و متمایزسازی محصولات روی قفسه را در بازارهای شدیدا رقابتی برای تولیدکنندگان مواد خوراکی فراهم می‌کند. سبکی وزن و بازدارندگی بسته‌های ترموفرم شده اثبات شده است و شرکت‌ها می‌توانند علاوه بر اینها از کیفیت دکوراتیو ممتاز نیز بهره‌مند شوند. تولید ظرفیت بالا موجب مقرون به صرفه شدن سرمایه‌گذاری برای ابزار و تجهیزات لازم این فناوری شده و تجهیزات کنونی می‌توانند با حداقل هزینه با آن منطبق شوند.IML-T لیبل‌های پیش‌چاپ را حین فرآیند ترموفرم به یک ظرف می‌چسباند و به این ترتیب، امکان اجرای طراحی‌های پیچیده و چندرنگ تا هشت رنگ برای دستیابی به سطح بهتر پرداخت و پوشش بیشتر نسبت به چاپ مستقیم فراهم می‌شود. لیبل‌ها را می‌توان به ظروف با اشکال مختلف چسبانده و یک سیستم می‌تواند بسته‌های به اشکال و وزن های مختلف را آماده کند.

بیشتر بخوانید . . .