مقواهای جدید METSÄ BOARD

نوع جدید پوشش‌دار Modo Northern Light Flexo برای پیش از چاپ فلکسو و مقواهای موجدار (کارتن) معمول طراحی شده است. همچنین برای پایانه فروش، کیسه‌های خرید و هر بسته مصرفی سبک وزن یا ساختارهای درونی قابل استفاده‌اند. این مقوا برای بسته‌بندی ایده‌آل است

در لوکس‌پک 2014، METSÄ BOARD از پورتفولیوی گسترده مقواهای سبک وزن خود رونمایی کرد. مقوای جدید این شرکت با نام Carta Allura به طور خاص برای کاربردهای نهایی تجملی طراحی شده است. همچنین در این نمایشگاه از لاینرهای جدید تماما بلیچ شده Modo Northern Light رونمایی شد که برای میکروفلوت ایده‌آل بوده و نتیجه چاپ مطلوب برای بسته‌های موج‌دار را فراهم می‌کند.

Carta Allura از صافی استثنایی برخوردار است که آن را برای لمینیت‌سازی فویل، جلای براق و سایر جلوه‌های ویژه ایده‌آل می‌کند. همچنین از درخشندگی و ظاهر جذابی برخوردار است که درصورت استفاده برای محصولات ممتاز تاثیر مطلوب را ارائه می‌دهد. Carta Allura برای محصولات مراقبت از زیبایی، مواد خوراکی و نوشیدنی‌های ممتاز و همچنین کاربردهای گرافیکی ایده‌آل است و سبک وزنی آن در کنار سفتی، تعداد کارتن بیشتری به ازای تن ارائه داده و پایداری را ارتقا می‌دهد. دانسیته و سفتی مناسب این کارتن مشکلات فرآیندی را به حداقل رسانده و سمت پشت آن نیز به منظور تضمین پرداخت خوب با داخل کارتن پوشش داده می‌شود.

iranpack-156- metsa_board_beautiful_products_perfectly_packaged_2014-10-06-5

iranpack-156- luxepack-lift_v1_2014-10-03

سری لاینِرهای Modo Northern Light علاوه بر سبکی وزن در دو نوع تماما بلیچ شده پوششدار و فاقد پوشش هم در بسته‌بندی‌های میکروفلوت و هم موجدار سنتی قابل استفاده‌اند و نوع فاقد پوشش آنها به صورت فلوتینگ نیز عرضه می‌شود. نوع جدید Modo Northern Light Litho به طور خاص برای لیتولمینیت‌سازی طراحی شده و همچنین برای کاربردهای آفست مناسب است. نوع جدید پوشش‌دار Modo Northern Light Flexo برای پیش از چاپ فلکسو و مقواهای موجدار (کارتن) معمول طراحی شده است. همچنین برای پایانه فروش، کیسه‌های خرید و هر بسته مصرفی سبک وزن یا ساختارهای درونی قابل استفاده‌اند. این مقوا برای بسته‌بندی ایده‌آل است که با گرایش‌ها به سمت استفاده از مواد سازنده طبیعی‌تر در محصولات مراقبت از زیبایی تطابق دارند.

Metsä Board همچنین از دیگر انواع بسته‌بندی‌های مراقبت از زیبایی و ممتاز خود از جمله Carta Elega ،Carta Integra ،‌Carta Solida و Avanta Prima علاوه بر سری Chromolux با پوشش ریختگی رونمایی کرده که همگی از فیبرهای جنگلی تازه قابل ردیابی تهیه می‌شوند. سری دیجیتال جدید Chromolux به طور خاص برای کاربردهای HP Indigo و تونر طراحی شده است و از جلای بالا و القای احساس لوکس بودن به همراه تطبیق‌پذیری و سرعت چاپ دیجیتال برای حصول نتایج خیره‌کننده برخوردار است.

بیشتر بخوانید . . .