بطری‌های جدید عطر در نمایشگاه لوکس‌پک

1- خط عطر PRIME LEAGUE

FASHION COMPANY S. OLIVER امسال یک خط عطر با نام PRIME LEAGUE را راه‌اندازی کرده که توسط Mäurer + Wirtz در یک بطری خیره‌کننده، محصول Gerresheimer تولید می‌شود. این عطر که روی آن یک تاج به همراه حروف اول PRIME LEAGUE چاپ شده، از بطری با ظاهر ساده و جذاب برخوردار بوده و سبک زندگی جوانی، توام با ورزش و پویایی را انعکاس می‌دهد.عطر خانم‌ها رایحه گل و میوه‌ای دارد در حالی‌که عطر آقایان از بوی چوبی-آروماتیک به همراه رایحه دریایی تقویت شده برخوردار است. بطری‌های رنگارنگ این عطر خیره‌کننده هستند: رنگ صورتی با یک تاج صورتی برای خانم‌ها و رنگ آبی با یک تاج آبی برای آقایان.

iranpack-156-WorldPressOnline_„adrenaline”-by-enrique-iglesias

2- بطری‌های جدید کاتی در لوکس‌پک

یکی از محصولات جدیدی که در نمایشگاه امسالِ لوکس‌پک به‌چشم می‌خورد ادکلن جدید انریکه ایگلسیاس به نام آدرنالین است که با همکاری شرکت کاتی (شرکت تولیدکننده مواد و لوازم آرایشی) در سال 2014 عرضه شده ‌است. بطری شیشه‌ای ساخته‌ شده توسط گرشیمر دارای ظاهری جذاب، رنگ قرمز مات و نام حک‌شده‌ی انریکه ایگلسیاس بوده و دارای یک سر اسپری‌کننده نیز می‌باشد. محتوای این تنگ شیشه‌ای درخشان، مخلوطی از فلفل سیاه معطر و زعفران است که در بستر گرم تونکا (نوعی دانه‌ی معطر استوایی) حل شده و با رایحه‌ی شگفت‌انگیز نارنگی و برگ‌های بنفشه مزین‌ شده ‌است. ظاهر تنگ‌گونه‌ی این بطری مدرن، موجب بازتاب رایحه‌ی مردانه و تند و تیز آن می‌شود.

iranpack-156-life-by-nautica1

3- ادکلن جدید ناتیکا لایف

شرکت کاتی، ادکلن جدید ناتیکا لایف را با طرحی از شرکت مُد ناتیکا، تولید کرده ‌است. این ادکلن درون یک بطری استوانه‌ای کشیده با درب چوبی محکم و طلاکوب ‌شده عرضه شده‌ است. رنگ آبی کمرنگ استفاده شده در ساخت بطری این ادکلن (توسط شرکت گرشیمر) حالتی ظریف، آزاد و درعین‌حال ورزشی و ماجراجویانه را از بودن در کنار دریا به انسان القا می‌کند.

iranpack-156-bottle’s-angular-
4- بطری برای عطر تابستانه‌ی لایف‌استایل

ادکلن جدید و تابستانه‌ی شرکت لایف‌استایل که در سال 2014 برای فرناندا براندو عرضه شده ‌است، دومین ادکلن ساخت این شرکت بوده که برای این خواننده‌ی برزیلی ساخته می‌شود. بطری ساخته‌شده در کمپانی گرشیمر با خطوط تیز و زاویه‌دارش، در وهله‌ی اول شمایل یک سنگ قیمتی را تداعی کرده و از طرفی طراحی متمایز و برازنده‌اش را به رخ می‌کشد. رایحه‌ی این ادکلن یادآور بوی روزهای تابستانی برزیل است که از ترکیب ظرافتمندانه‌ی عطر گلی و میوه‌ای مانند انار و توتِ‌آسایی‌ حاصل می‌شود. طرح نارنجی-فیروزه‌ای بکاررفته در ساخت بطری این ادکلن در کنار ظاهر شبیه‌به سنگ‌های قیمتی آن، جذابیت و چشم‌نوازی فوق‌العاده‌ای به این محصول بخشیده ‌است.

بیشتر بخوانید . . .