خلاقيت Sacmi براي ورزشکاران

دیگر عناصر متمایز تکنولوژی formsleeve+ شامل سادگی استفاده، هزینه‌های نگهداری پایین و صرفه‌جویی در انرژی است که توسط فرآیندهای برچسب‌زنی و برچسب‌سازی تضمین می‌شود.

شرکت چندملیتی PepsiCo ايتاليا از بطری PET جدید 500 میلی‌لیتری خود به نام Gatorade “kenny” پرده برداشت که به شکل ویژه برای تسهیل استفاده هنگام ورزش‌کردن طراحی شده است.
در بازار ایتالیا، کاربرد برچسب با استفاده از تکنولوژی خلاقانه formsleeve+ ساخت Sacmi انجام می‌شود. این تکنولوژی طراحی متنوع‌تری داشته، در خصوص انتخاب و کنترل مواد انعطاف‌پذیر بوده، و علاوه بر این، آن قدر کارآمد است که هزینه‌های قرقره برچسب چاپی پلاستیکی MDO (machine Direction Oriented) به شکل قابل‌ملاحظه‌ای پایینتر از اسلیوهای TDO (Transversal Direction Oriented) هستند. اینها ویژگی‌های برجسته دستگاه برچسب‌زن مدولار formsleeve+، جدیدترین ماشین شرکت Sacmi Labelling، هستند که در سال 2013 ارائه شده است.
این ماشین، که توسط PepsiCo در بازار ایتالیا انتخاب شده از بطری‌های PET 500 میلی‌لیتری تا 100میلی‌لیتری به تولید‌کننده اجازه ساخت و اعمال اسلیوهای “کل بدنه” و یا “نیمه بدنه” را می‌دهد که از قرقره‌های پلاستیک MDO (Machine Direction Oriented) با سرعت بیش از 40000 بطری در ساعت شروع می‌شود.
دیگر عناصر متمایز تکنولوژی formsleeve+ شامل سادگی استفاده، هزینه‌های نگهداری پایین و صرفه‌جویی در انرژی است که توسط فرآیندهای برچسب‌زنی و برچسب‌سازی تضمین می‌شود. علاوه ‌بر این، استفاده از سیال دمای محیطی کاملا طبیعی برای سیل کردن اسلیو (این مایع هرگز با شیشه برخورد نمی‌کند) سلامت کل فرآیند را تضمین کرده و هر گونه ریسک آلودگی محصول یا محیط کار را از بین می‌برد.

بیشتر بخوانید . . .