معرفی یک بسته جدید مقوايي

تتراپک از عرضه بسته جدید خود با نام Tetra Brik® Aseptic 250 Base Crystal خبر داده است که در آن دو پَنِل ‌به شکل کریستال بر روی وجه جلویی تترابریک اسپتیک طراحی شده است. طراحی گرافیکی این بسته جذاب است و به متمایزسازی محصول در قفسه کمک می‌کند. Manuel Calderon مدیر تولید تتراپک می‌گوید: “با محدودتر شدن زمان مصرف‌کنندگان برای انتخاب از بین انواع متعدد محصولات، اهمیت متمایزسازی محصول بیشتر و بیشتر می‌شود. این بسته جدید امکان متمایز نمودن برند تولیدکنندگان خوراکی را با استفاده از یک راهکار کم‌هزینه و قابل تجهیز برای خطوط بسته‌بندی فراهم می‌کند.” پس از انجام یک تست میدانی موفقیت‌آمیز توسط شرکت Mengniu که یک تولیدکننده بزرگ فرآورده‌های لبنی در چین است، این بسته اکنون به سراسر دنیا عرضه می‌شود‌.

Zhao Xingji رئیس واحد مدیریت برند Mengniu می‌گوید: “ما از ارزش ایده‌های مقرون به صرفه مانند این بسته آگاهی داریم. استفاده از این بسته، راهکاری آسان در جهت تقویت جایگاه نوشیدنی‌های لبنی ما فراهم می‌کند.”تحقیق بر روی مصرف‌کنندگان در کشورهای چین و پاکستان نشان داد که این بسته از لحاظ طراحی، جذابیت ظاهری و کارکرد فوق‌العاده مناسب است. ماده مورد استفاده برای
ساخت این بسته از سفتی بالاتری برخوردار بوده و شکل جدید آن، امکان چیدمان و توزیع مناسب را برای خرده‌فروشان فراهم می‌کند.

همچنین با درصد بالاتر کاغذ و تجدیدپذیری (renewability) مطلوبتر از مزیت زیست‌محیطی نیز برخوردار است.
قابلیت تجهیز خطوط پرکن TBA/22 موجود به این بسته وجود دارد. همچنین عرضه این بسته برای خطوط نسل جدید Tetra Pak® A3/Speed lines در سال 2015 آغاز شده و به این ترتیب، تمامی مشتریان امکان استفاده از آن را خواهند داشت.

بیشتر بخوانید . . .