لیبل‌زن KHS مدل Innoket SE دلایلی روشن برای بیشترین انعطاف‌پذیری

يكی از دستگاه‌های مورداستفاده در خطوط بسته‌بندی، دستگاه ليبل‌زنی است كه كمپانی KHS در سال‌های اخير پيشرفت چشمگيری در زمينه طراحی و ساخت اين دستگاه‌ها داشته است.

براي كمپاني شناخته شده‌ای مانند KHS كه بيش از 140 سال سابقه فعاليت در زمينه  طراحی و ساخت  ماشين‌آلات پركنی و بسته‌بندی محصولات آشاميدني را دارد، كيفيت هميشه حرف اول را می زند و لذا  طراحي و ساخت هر ماشين جديد تحت نام KHS درعين حال كه همواره با نوآوری و ابداع همراه است، از لحاظ كيفی هم گامی است به جلو.
نياز بازار صنايع غذايی و آشاميدنی به توسعه و همچنین ايده‌های جديدی كه مرتباً در اين حوزه مطرح می‌شود، توليدكنندگان محصولات غذايی و نوشيدنی را وا ميدارد تا پيوسته خطوط توليد خود را با فن‌آوری‌های روز منطبق سازند.
يكی از دستگاه‌های مورداستفاده در خطوط بسته‌بندی، دستگاه ليبل‌زنی است كه كمپانی KHS در سال‌های اخير پيشرفت چشمگيری در زمينه طراحی و ساخت اين دستگاه‌ها داشته است.
آخرين دستاورد كمپانی KHS ارائه ماشين ليبل‌زنی مدولار Innoket SE  است که اختصاصاً برای پاسخگویی به نیازهای روز بازار طراحی و ساخته شده‌است.
با اين ماشين لیبل‌زن، می‌توان به بهترین نحو آماده رویارویی با چالش‌های پیش رو بود. در این لیبل‌زن چندمنظوره و با قابلیت‌های بالا، انعطاف‌پذیری و ایمنی و راحتی راهبری تماماً در یک ماشین جمع‌شده بطوري كه با تعدادی مدول متفاوت با قابلیت تعویض آسان، برای الصاق هر نوع لیبل قابل استفاده است.
انجام بهترین لیبل‌زنی روی قوطی، ظروف پلاستیکی و PET و شیشه‌ای، با ظرفیت الصاق 60.000  لیبل بسته به نوع مدول انتخابی، عملکرد لیبل‌زن Innoket SE را متقاعدکننده ساخته‌است.
تغییر مدول فعال در ماشین SE بسیار ساده بوده و در زمانی بسیار کوتاه انجام‌پذیر است. با قابلیت بسط و تنظیم مختص هر ظرف، این ماشین می‌تواند برای پوشش برنامه تولید مورد نظر کاملاً منطبق گردد.
مدول لیبل‌ رولی (Roll-Fed) براي الصاق ليبل پلاستيكی دورتا دور بطری یا ظرف موردنظر با استفاده از رول لیبل بكار ميرود. سیستم برش لیبل با تیغه‌های خود تیز‌شونده، دقت برش و اطمینان عملکرد بالا را در دراز مدت تضمین می‌کند.
مدول لیبل چسب سرد (Cold Glue)، کیفیت بالای لیبل‌زنی را فراهم کرده و همچنین انجام اصلاحات درحین لیبل‌زنی را ممکن نموده‌ و با یک دوره سرویس فنی 20.000 ساعته در مقایسه با ماشین‌های لیبل‌زن استاندارد، دوره کاری طولانی‌تری دارد.
مدول لیبل پشت چسب‌دار، لیبل‌زنی محصولات خاص و کیفیت بالا را انجام داده و به واسطه تغییر اتوماتیک بین دو ایستگاه لیبل‌زنی که در یک مدول قرار دارند، بیشترین راندمان را بدست می‌دهد.
مدول دوربین‌دار، در اتصال با سیستم کنترل الکترونیکی گردش ظرف VarioDrive، براساس نقوش و برجستگی و یا درز قالب ظروف، به بهترین نحو زاویه ظرف قبل از الصاق لیبل را تنظیم می‌نماید.

در کل، مزایای  سیستم لیبل‌زنی Innoket SE عبارت است از:
• حداکثر انعطاف‌پذیری برای پاسخگویی به هرنوع تقاضا
• دسترسی بالا به همه بخش‌ها با توجه به طراحی ارگونومیک دستگاه
• سرمایه‌گذاری آینده‌نگرانه به واسطه طراحی مدولار دستگاه
لازم به ذکر است که در طراحی این لیبل‌زن باتوجه به کاهش قابل‌توجه در مواد بکار رفته و نیز تقلیل انرژی و مواد مصرفی موردنیاز، توجه لازم به بحث پایداری Sustainability  هم صورت گرفته است.
شرکت کار و اندیشه
(نماینده انحصاری KHS آلمان در ایران)
تهران، خیابان وحید دستگردى (ظفر)،
تقاطع خیابان ولىعصر، پلاک 3
تلفن: 88880292 نمابر: 88881519
karoandisheh.com
[email protected]

بیشتر بخوانید . . .