پركن گرانولی جدید شیرزاد: استفاده از 4 مخزن با اتوماسیون كامل

شركت شیرزاد جدیدترین نسل از پركن‌های كیسه خود را در نمایشگاه ایران‌پلاست معرفی كرد.
با استقبال مشتریان از پركن گرانولی حجیم ساخت شركت شیرزاد این شركت دست به افزایش كارایی آن زده است.
دستگاه جدید كه ظاهر آن نیز كمی با قبل تفاوت دارد از پشتیبانی چهار مخزن بهره‌مند است. هر چهار مخزن برخط هستند و می‌توانند در چند ثانیه وارد خط شوند.
این امكان برای واحدهای صنعتی كه سفارشات متنوع دارند ایده‌آل است و به صاحب دستگاه این امكان را می‌دهد كه در كمترین زمان خط بسته‌بندی خود را از یك محصول به محصول دیگر تغییر دهد.
هوشنگ چاووشی مدیرعامل شركت شیرزاد در گفت و گوی اختصاصی با ماهنامه صنعت بسته‌بندی اعلام كرد دستگاه و امكانات جدید آن مورد پسند مشتریان واقع شده و چندین دستگاه از آن در حال ساخت برای مشتریان داخلی و خارجی می‌باشد.
كیسه پركن گرانولی شركت شیرزاد با سرعت 15 كیسه 25 كیلویی در دقیقه توان پر كردن بیش از 22 تن انواع مواد گرانول و پولكی را در ساعت دارد. وزن كیسه‌های آن می‌تواند از 25 تا 50 كیلو باشد.
شركت شیرزاد روی دقت توزین این ماشین تاكید دارد و حداكثر انحراف توزین آن را 20 گرم بالا یا پایین اعلام كرده است.
این ماشین پیشرفته از اتوماسیون كامل برخوردار بوده و با PLCهای برنامه‌نویسی شده در شركت شیرزاد كنترل می‌شود.
نوع چند مخزن آن كاملا توسط PLC كنترل می‌شود. برای مثال مخازن بر اساس میزان مواد موجود در آنها در برنامه تخلیه قرار می‌گیرند و اگر مواد داخل مخازن تفاوت داشته باشند اطلاعات و باركد هر نوع مواد روی كیسه آن ماده چاپ می‌شود. حتی اگر دستگاه هنگام پر كردن از هر ماده فقط یك كیسه پر كند.
این كیسه پركن قوی و انعطاف‌پذیر با این كه عملكردی برابر انواع خارجی خود دارد اما با قیمتی شصت درصد ارزانتر در اختیار صنایع ایران قرار می‌گیرد. واحدهای پتروشیمی از مهمترین مصرف‌كنندگان این دستگاه هستند.

 

بیشتر بخوانید . . .