سری جدید ماشین‌های چسب‌زن کارتن هایدلبرگ

سری جدید ماشین‌های چسب‌زن کارتن هایدلبرگ هایدِلبِرگ خبر از عرضه سری Diana Smart ماشین‌های چسب‌زن جعبه مقوايی و یک مدل جدید در اندازه فرمت 45 اینچی داده که از آپشن‌های جدید برخوردارند.

سری جدید ماشین‌های چسب‌زن کارتن هایدلبرگ
هایدِلبِرگ خبر از عرضه سری Diana Smart ماشین‌های چسب‌زن جعبه مقوايی و یک مدل جدید در اندازه فرمت 45 اینچی داده که از آپشن‌های جدید برخوردارند.
از جمله ویژگی‌های سری جدید، اشغال فضای کمتر به همراه کیفیت همیشگی است که چسب‌زن‌های جعبه مقوايی Diana X را متمایز می‌کند. اجزایی مانند تغذیه (feeder) و بخش پیش‌شکل (prefold) این سری همانند سری X است. ویژگی‌های جدید شامل یک ماژول باکس 6/4 گوشه و یک ماژول اِجِکتورِ (بیرون‌انداز) مقواست که جعبه‌های معیوب را از دستگاه خارج می‌کند. به گفته این شرکت، با توجه به توسعه پورتفولیوی محصولات، هایدِلبِرگ هم‌اکنون طیف وسیعی از نیازهای شرکت‌های تبديل‌كننده تازه‌کار و حرفه‌ای را تامین می‌کند.
چسب‌زن‌های سری Diana Smart با سرعت ماکزیمم 1476 فوت در دقيقه برای انواع کاربردهای تولیدی در محدوده فرمت 21، 31 و 45 اینچی مناسب هستند. همچنین آپشن‌های خاص به منظور چسب‌زنی جعبه‌های مقوايی ویژه (از جمله جعبه‌های دوجداره، جعبه‌های مقوايی چندمحفظه‌ای، جعبه‌های مینیاتوری، بسته‌های پستی و جلدهای ديسک‌های صوتی) به همراه طراحی مخصوص کارتن‌های استاندارد موجود هستند.
گفته شده که ایستگاه تنظیم فیدِر، تغذیه دقیق ورق مقوای اولیه را به منظور عملکرد دقیق تضمین کرده و بخش طویل فشار و تحویل، چسبندگی بهینه چسب را تضمین می‌کند. Diana Smart با ماژول بازرسی و ماژول بریل Diana قابل تلفیق است. همچنین می‌توان این ماژول را به یک سیستم پیش‌تغذیه (پرِفیدِر)، پالت‌برگردان و سیستم بسته‌بند مجهز كرد.
ماژول اِجِکتور Diana، جعبه‌های معیوب را به نوبت در جهت عبور ورق اولیه خارج می‌کند. به این ترتیب دستیابی به سرعت بالاتر ممکن شده و امکان حذف مطمئن جعبه‌های مقوايی خاص و بسیار کوچک از فرآیند تولید ممکن می‌شود. اِجِکتور توسط ماژول بازرسی دایانا و یا توسط هر سیستم ثالث تشخیص چسب یا تائید بارکد قابل فعال‌سازی است. تا کنون، اِجِکتور تنها در سری Diana X موجود بوده اما اکنون در سری Diana Smart نیز عرضه شده است.
جورگ دانهارت، مدیر بخش پس از چاپ هایدلبرگ آمریکا می‌گوید:”این گام مهمی در تکمیل پورتفولیوی چسب‌زن ما است. با بهره‌مندی از ویژگی‌های جدید، می‌توانیم تمامی جعبه‌های مقوايی استاندارد به لحاظ شکل و فرمت را توسط سری Diana Smart آماده کنیم.”

بیشتر بخوانید . . .