کیسه ۵ کیلویی گاست‌دار

ماشین‌سازی حکمایی در بیست و دومین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران تازه‌ترین تولید دستگاه‌های خود را معرفی کرد.
کیسه پنج کیلویی برای پودر و مایعات که از پهلو دارای گاست و از بالا دستگیره دارد توسط دستگاه جدید ماشین‌سازی حکمایی تولید و در نمایشگاه عرضه شد.با دستگاه حکمایی

ماشین‌سازی حکمایی در بیست و دومین نمایشگاه چاپ و بسته‌بندی تهران تازه‌ترین تولید دستگاه‌های خود را معرفی کرد.
کیسه پنج کیلویی برای پودر و مایعات که از پهلو دارای گاست و از بالا دستگیره دارد توسط دستگاه جدید ماشین‌سازی حکمایی تولید و در نمایشگاه عرضه شد.
این کیسه نیاز بسیاری از واحدهای تولیدی مانند صنایع تولید پودرهای شوینده و مواد ساختمانی که باید محصول خود را در حجم بیشتر عرضه کنند برطرف می‌کند. همچنین این بسته مقاومت بسیار بالایی نسبت به ضربه دارد. طوری که در آزمون سقوط از شش متر ارتفاع دچار هیچ مشکلی نشده است.

بسته‌های سه‌گوش مقبول افتاد
بسته‌های سه‌گوش که چندی پیش خبر تولید آن توسط پرکن مایعات ساخت حکمایی منتشر کرده بودیم بالاخره وارد بازار شد. این شکل پاکت پلاستیکی برای بازار شناخته شده است زیرا قبلا نوع مقوایی آن را که ابداع شرکت تتراپک بود تجربه کرده است. تتراپک این بسته‌های سه گوش را “تتراکلاسیک” نام نهاده بود. اکنون حکمایی با دستگاه پرکن خود نوع پلاستیکی آن از جنس پلی‌اتیلن را وارد بازار کرده است.
یک ویژگی مهم در بسته‌های تولیدشده توسط شرکت حکمایی دوخت آنها است که پایداری خوبی به این نوع بسته‌بندی می‌دهد و این خاصیت مهم باعث شده حکمایی به سمت تولید بسته‌هایی برود که با وجود ساخته شدن از مواد انعطاف‌پذیر از نظر شکل هندسی تنوع قابل توجهی دارند و باعتث توسعه برند در بازار می‌شوند.

iranpack-sanat-bastebandi-IMG_0194

بیشتر بخوانید . . .