سه راه‌حل جدید از ishida

میکرو ishida
شرکت جدید میکرو ishida دارای آخرین امکانات پیشرفته سری ishida RV برای افزایش انتقال سرعت تا 120 در هر دقیقه با دقتی بی‌نظیر در بسته‌هایی بین 5 / و 40 گرم می‌باشد.

میکرو ishida
شرکت جدید میکرو ishida دارای آخرین امکانات پیشرفته سری ishida RV برای افزایش انتقال سرعت تا 120 در هر دقیقه با دقتی بی‌نظیر در بسته‌هایی بین 5 / و 40 گرم می‌باشد. این شیوه برای محصولاتی مانند گیاهان و ادویه‌جات، برگ‌های چای، ترکیبات سوپ، سبزیجات خشک، دانه‌ها، قرص‌ها و کپسول‌ها مناسب هستند. طراحی جمع و جور، ( حجم کوچک 650*650 میلی‌متر و حداکثر ارتفاع آن 970 میلی متر است) آن را قادر می‌سازدتا در تنگ‌ترین فضا‌های کارخانه نیز بتواند قرار بگیرد. فرورفتگی‌ها، قیف‌ها و سینی‌های قابل حمل، سرعت زمان تمیز کردن را افزایش می‌دهند. نکته  مهم وجود فواصل بسیار ناچیزی مابین قطعات در تماس با هم، باعث بهبود بیشتر فرآیند انتقال محصول می‌شود و خطر نشت یا از بین رفتن محصول را به حداقل می‌رساند، درحالیکه طراحی قیف بهداشتی و حرکت بخش‌ها نیز گرد و غبار ساخته شده و زمان دفعات تمیز کردن را کاهش می‌دهد.

تشخیص نشت حداقل ضایعات مواد غذایی
Ishida اروپا یک دستگاه نشت‌یاب جدید را راه‌اندازی نمود که به تولیدکنندگان مواد غذایی کمک می‌نمود تا ضایعات محصولات بسته‌بندی شده خرده‌فروشی را به حداقل برسانند. طراحی جهت استفاده برای طیف گسترده‌ای از مواد غذایی مانند گوشت تازه، پخته شده یا دودی شده، ماکیلن، غذاهای دریایی، میوه، سالادها، سبزیجات، پنیر و غذاهای آماده صورت پذیرفته است، Ishida AirScan از تکنولوژی پیشرفته لیزر برای شناسایی نشت CO2 از منافذی به کوچکی 0.5 میلی‌متر در اتمسفر لفاف بسته‌بندی‌ها با سرعت تشخیص 180 بسته در هر دقیقه استفاده می‌نماید. این مدل برای اتحاد خطوط تولیدی موجود طراحی شده است. شیوه جدید تشخیص سریع از طریق Ishida AirScan، صد درصد مطمئن و کاملاً غیرمخرب در زمینه نشت CO2 است و طراحی برای محیط‌های تولید سریع بسیار مفید است، به نحویکه حداکثر کیفیت را می‌توان بدون افت سرعت بالای تولید و حداقل زمان بسته‌بندی به دست آورد. با حفظ مقدار مطلوب گاز موردنیاز برای پر کردن هر بسته، نشت‌یاب کیفیت ثابت محصول تولیدی را فراهم نموده و اجازه می‌دهد مشکلات تولید  شناسایی و به سرعت اصلاح گردند. این مدل نیز باعث کاهش مقدار بسته‌بندی‌هایی می‌شود که باید از بین بروند، درحالیکه فرآیند آزمایش غیرتخریبی تضمین می‌کند که محصول می‌تواند دوباره بسته‌بندی شود.

 

 

گامی مهم به سمت تولید سینه و ران مرغ بدون استخوان
سیستم بررسی انرژی اشعه دوگانه Ishida IX-G2 یک سیستم کنترل کیفیت مفید برای تولید فیله سینه مرغ و گوشت ران بدون استخوان می‌باشد. درجاییکه تجهیزات تشخیص اشعه ایکس متداول تصویری با استفاده از اشعه ایکس از یک منبه انرژی فراهم می‌کند، اشعه IX-G2 از دو منبع مختلف انرژی برای ایجاد دو تصویر استفاده می‌نماید. سپس آن‌ تصاویر با هم مقایسه می‌شوند، که این امر به محو کردن اثر پس‌زمینه که توسط خود محصول ایجاد شده و افزایش میزان تشخیص آلاینده‌ها با چگالی کم مانند تکه‌های استخوان کمک می‌کند.  استخوان‌های شناور دیگر می‌توانند شامل کتف (استخوان پهن شانه) و یا حتی قطعاتی از دنده، که ممکن است دارای خطر کمتری باشد، باشد، اما قطعاً در ذهن مصرف‌کننده این محصول دارای کیفیت پایینی خواهد بود. شما هم اکنون می‌توانید سایز موردنظرتان سه یا چهار میلی‌متر (استخوان کامل بیرون کشیده شده) را انتخاب نمایید. هر فیله از مرحله برش تا بررسی به خوبی از یکدیگر جدا می‌شوند، اما G2 نشان داده است که قادر است قطعات کوچک استخوان را حتی در داخل بسته‌بندی فیله‌ها تشخیص دهد.

بیشتر بخوانید . . .