محافظت هنگام حمل رول‌های بزرگ

حمل و نقل فیلم‌ها یا دیگر مواد رولی سنگینی که به شکل آسیب‌دیده تحویل داده می‌شوند، می‌تواند منجر به اتلاف وقت، کاهش سود و حتی از دست رفتن مشتری‌ها شود.
رول‌های بزرگ اغلب به خاطر اندازه و وزنشان در هنگام تاب خوردن، تکان خوردن و لرزیدن بارهای وسیله حمل و نقل بیشتر در معرض آسیب‌ دیدن هستند. با استفاده از endboardهای چوبی Badger Plug و توپی‌های اسلیو سنگین می‌توان وضعیت رول را ایمن کرد. Endboardهای بزرگ را می‌توان تا ضخامت 4 اینچ ساخت و مجموعه ای از توپی‌های اسلیو سنگین نیز به قطر تا 10 اینچ موجود هستند. مهارهای خاص، endboardهایی با سوراخ‌های متعدد، و شیوه‌هایی برای توده‌سازی و یکپارچه‌سازی رول‌ها نیز وجود دارند.
گيره‌هاي H-Clip و U-Clip شركت Badger Plug به طور منظم براي ايمن سازي انتقال محصولات رولي كه با endboard معلق مي‌شوند، به كار مي‌روند. H-Clip يك endboard را به ديگري قفل مي‌كند; U-clip نيز به اتصال ايمن endboard به پالت كمك مي‌كند. هر گيره توان بالايي براي چسبيدن به endboardها دارد. عملكرد نگهداري بهتر اين گيره‌ها ناشي از خارهاي كوچك پانچ‌شده آنهاست.
خارها روي سطوح بالايي و پائيني گيره پانچ شده و در پالت‌ها و endboardهاي چوبي فرو مي‌روند و از سرخوردن endboardها در حين حركت و تكان‌هاي حمل‌ونقل جلوگيري مي‌كنند. گيره‌هاي H-Clip و U-Clip از فولاد سنگين مقياس ساخته شده و در مدل‌هاي مختلف توليد شده‌اند.
iranpack-sanat-bastebandi-FLP0715_HotProducts_slide6

iranpack-sanat-bastebandi-endboard-badger-plug

بیشتر بخوانید . . .