بادوامترین چاپگرهای همراه از ZEBRA

این چاپگرها اولین نوع چاپگرهای زِبرا هستند که از یک کانال بلوتوث ثانویه برای عملکردهای همزمان پشتیبانی می‌کنند

ZEBRA TECHNOLOGIES خبر از آغاز عرضه چاپگرهای همراه سری ZQ500 برای کاربردهای میدانی داده است. چاپگرهای 3 اینچی ZQ510 و 4 اینچی ZQ520 قابل حمل هستند و چاپ بر حسب تقاضا (on-demand) را انجام می‌دهند. طراحی این چاپگرها با عنوان گرِید نظامی شناخته می‌شود و کاربرد آسانی برای صنایع حمل و نقل و لجستیک، تولید و بازارهای دولتی دارند.

ویژگی‌ها:

سری سبک ZQ500 برای انواع کاربردهای همراه از جمله ارجاع الکترونیکی (e-citation)، اعمال قوانین پارک، فروش میدانی و رسید خدمات، بلیت‌های حمل و نقل، رسیدهای اجاره خودرو، سند تحویل، چاپ صورت حساب و قبوض آب و برق و.. قابل استفاده است. چاپگرهای جدید علاوه بر امکان راه‌اندازی آسان، طراحی ساده‌ای دارند که نمایش شهودی اطلاعات را با تنها سه دکمه بزرگ و بدون منو ممکن ساخته و دقت کار در صورت استفاده از دستکش را بالا می‌برند.

سری ZQ500 با برخورداری از طراحی بادوام گرِید نظامی، قابلیت اطمینان بی‌نظیری در سخت‌‌ترین محیط‌ها فراهم کرده و از ویژگی‌های زیر برخوردارند:

* رتبه کیفی IP54 (یا IP65 با کیسِ بیرونی به عنوان آپشن) برای محافظت در برابر گرد و خاک و مایعات.

*‌تائیدیه‌های کیفی نظامی MIL-STD 810g برای قرارگیری در معرض شوک، ارتعاش و دما.

*‌سیستم تنظیم دمای سرد که سرعت و کیفیت چاپ در دماهای پایین را به طور خودکار بهینه و متوازن می‌کند. این سیستم به ویژه برای تحویل مستقیم به فروشگاه (DSD) که مستلزم حمل و نقل در دماهای پایینتر است ایده‌آل می‌باشد.

* محافظت در برابر خارج شدن مِدیوم چاپ در صورت افتادن چاپگر
مدل استاندارد سری ZQ500 با قابلیت اتصال به آخرین نسل بلوتوث Smart Ready 4.0 (انرژی پایین)، سیستم Print Touch برای جفت کردن بلوتوث‌ها و پشتیبانی از تمامی سیستم عامل‌های اصلی گوشی‌های هوشمند و تبلت عرضه می‌شود. این چاپگرها اولین نوع چاپگرهای زِبرا هستند که از یک کانال بلوتوث ثانویه برای عملکردهای همزمان پشتیبانی می‌کنند. به این ترتیب امکان طراحی راهکارهای جدید مدیریت دستگاه برای توسعه دهندگان فراهم شده و به افزایش بهره‌وری کارگر کمک می‌شود. چاپگرهای همراه ZQ500 هم اکنون در آمریکای شمالی عرضه می‌شوند و قرار است امسال در سراسر دنیا نیز به فروش برسند.

بیشتر بخوانید . . .