X-Rite و اسکن هزاران ناحیه در چند دقیقه

X-Rite شرکت پیشروی جهانی در زمینه علم و فناوری رنگ و شرکت زیرمجموعه آن، Pantone LLC خبر از بروزرسانی مهم سری چارت‌‌خوان خودکار i1iSis برای پیش‌‌ازچاپ، عکس و مدیریت رنگ اتاق چاپ و تهیه پروفایل داده‌‌اند.
سری جدید i1iSis 2 و i1iSis 2 XL از فناوری طیفی i1 برای تطابق با شرایط اندازه‌‌گیری درخشندگی M0، M1 و M2 برخوردارند که به مدیریت پیچیدگی‌‌های اندازه‌‌گیری‌‌ در مواد درخشان شده به روش نوری (OBA) مورد استفاده در لارج‌‌فرمت، پیش از چاپ و کاربردهای چاپ دیجیتال کمک می‌‌کنند.
“این چارت‌‌خوان خودکار، بر اساس فناوری طیفی i1 ساخته شده و قادر به خواندن حداکثر 2500 ناحیه چاپ شده روی یک کاغذ A3 ظرف تنها چند دقیقه است که موجب صرفه‌‌جویی چشمگیر در زمان اپراتور و تولید می‌‌شود. همچنین حالا کاربران امکان کَپچِر استانداردهای اندازه‌‌گیری M0، M1 و M2 در یک سیکل اندازه‌‌گیری چارت را دارند.”
– i1iSis 2 امکان هماهنگی با گردش کار هر نوع کاربری را داشته و در دو مدل به فروش می‌‌رسد:
– i1iSis 2 XL: با قابلیت خواندن حداکثر 2500 ناحیه روی یک ورق A3/نیم‌‌قطع ظرف تنها 10 دقیقه
– i1iSis 2: با قابلیت خواندن 1500 ناحیه روی یک ورق A4 یا Letter ظرف تنها 8 دقیقه
i1iSis 2 و i1iSis 2 همراه با سیستم‌‌های نظارت پیش‌‌آماده عرضه می‌‌شوند که از تلورانس بالا در نحوه قرارگیری چارت‌‌ها ضمن ورودشان به سیستم برخوردارند و چیدمان اشتباه را به طور خودکار اصلاح می‌‌کنند. علاوه بر این، خواندن بارکد برای تشخیص چارت موجب افزایش سهولت استفاده و کاهش خطا می‌‌شود.

iranpack-159-XRGA_pr15008_i1iSis 2_2
کاربران با استفاده از i1iSis 2 و i1iSis 2 XL قادر خواهند بود:
– داده تمام‌‌طیفی (full spectral) را برای چارت‌‌های تحت اندازه‌‌گیری کَپچِر کنند.
– به کمک نرم افزار i1Profiler امکان استفاده از انواع مرکب‌‌ها و مواد در هر وضعیت نمایش با استفاده از سیستم تنظیم درخشان‌‌‌‌سازی نوری (OBC) را داشته باشند.
– از تطابق با استانداردهای جدید ISO برای شرایط اندازه‌‌گیری درخشندگی توسط فاکتورهای M اطمینان یابند، و
– زمان کمتری را صرف پروفایل گرفتن از دستگاه کرده و زمان بیشتری را به مشتریان اختصاص دهند.
سری‌‌های i1iSis 2 و i1iSis 2 XL سازگار با XRGA هستند. استاندارد هنرهای گرافیکی X-Rite (XRGA) که یک استاندارد کالیبراسیون برای دستگاه‌‌های ویژه هنرهای گرافیکی است، شامل پیشرفت‌‌های تازه‌‌ای در فناوری رنگ و تغییرات لازم برای تطابق با استاندارد ISO-13655 می‌‌باشد. سری‌‌های i1iSis 2 و i1iSis 2 XL تبادل داده و گردش‌‌ کاری کیفیت بالا را در محیط‌‌هایی که در آنها از تجهیزات مختلفی استفاده می‌‌شود ممکن می‌‌سازند.

بیشتر بخوانید . . .