یک اورلپ کارآمد ساخت شیرزاد

شرکت شیرزاد به عنوان اولین تولیدکننده دستگاه‌های شرینک‌پک در خاورمیانه اعلام کرد بیش از 5000 دستگاه این شرکت در ایران و 20 کشور جهان در حال کار می‌باشد.

دستگاه اورلپی که شرکت شیرزاد به بازار ارائه کرده یک ترکیب حرفه‌ای از فن‌آوری‌های جدید است که تا حد زیادی می‌تواند نیازها و رضایت کاربران خود را تامین کند.
شرکت شیرزاد به عنوان اولین تولیدکننده دستگاه‌های شرینک‌پک در خاورمیانه اعلام کرد بیش از 5000 دستگاه این شرکت در ایران و 20 کشور جهان در حال کار می‌باشد.
دستگاه اورلپ (Overlap) شرکت شیرزاد با ظرفیتی معادل 1400 بسته در ساعت و با ردیف‌کن تمام اتوماتیک به همراه شاخ‌های جداکننده در حین حرکت، همچنین با امکان پشتیبانی از رول‌های چاپدار به بازار عرضه شده است. از برجسته‌ترین مشخصات این دستگاه، کارکرد آسان و بدون دغدغه کاربر، همچنین طراحی بسیار ساده آن می‌باشد. بگونه‌ای که تمام کنترل‌ها به صورت رله–کنتاکتوری بوده و در تجهیزات استاندارد آن از لوگو یا PLC استفاده نشده است.
گفتنی است در صورت تمایل خریدار به استفاده از PLC یا Logo HMI و سیستم‌های پیشرفته دیگر محدودیتی در نصب و بهره‌گیری از این سیستم‌ها وجود ندارد.
بهره‌گیری از سیستم سروموتور نیز از دیگر مشخصات این محصول است. رنگ تمام دستگاه‌های این شرکت از نوع پودری الکترواستاتیک است که در دمایی معادل 200 درجه سانتی‌گراد پخت شده. از دیگر دستگاه‌های این شرکت می‌توان به گونه‌های متنوع شرینک‌پک، کارتُنینگ، پالتایزر و دی‌پالتایزر، استرچ پالت و پرکن موادگرانولی اشاره کرد.
shirzad-co-shrink1

shirzad-co-shrink3

shirzad-co-shrink2

سردبیر پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی عضو سازمان خبرگزاران بین‌المللی بسته‌بندی IPPO (International Packaging Press Organization) member

بیشتر بخوانید . . .