نشت‌یاب جدید

این دستگاه خودکار قادر است کوچکترین نشت در بسته‌ها را با استفاده از گاز CO2 و از طریق ردیابی آن پیدا کند. سرعت پانزده دور در دقیقه آن بگفته سازنده دستگاه در نوع خود بی‌نظیر است و دقت آن بگونه‌ای است که حتی یک مورد بسته دارای نشت تحویل مشتری نخواهد شد

سری جدید “نشت‌یاب MASTER Mapmax” توسط شرکت آلمانیWitt برای کنترل در خط بسته‌‌ها معرفی شد. این دستگاه خودکار قادر است کوچکترین نشت در بسته‌ها را با استفاده از گاز CO2 و از طریق ردیابی آن پیدا کند. سرعت پانزده دور در دقیقه آن بگفته سازنده دستگاه در نوع خود بی‌نظیر است و دقت آن بگونه‌ای است که حتی یک مورد بسته دارای نشت تحویل مشتری نخواهد شد.

Sebastian Lehmann مدیر تولید شرکت سازنده می‌گوید: “علاوه بر بسته‌های تکی می‌توان جعبه کارتن را هم وارد این دستگاه کرده و مورد آزمون نشت قرار داد.

وکیومی که درون دستگاه ایجاد می‌شود اختلاف فشاری در محیط ازمون ایجاد می‌کند که کوچکترین جابجایی گاز را نشان می‌دهد. این فرایند بوسیله یک سنسور بسیار دقیق و حساس شناسایی می‌شود. فناوری خاص شرکت Witt که نسخه 2015 آن است روی جست و جوی دی‌اکسید کربن به عنوان گاز پرمصرف و بی‌اثر در صنعت بسته‌بندی تمرکز دارد. در حالی که هلیم پرهزینه و هیدروژن نیز فاقد کارایی در این آزمون است.

قاب بدنه این دستگاه از فولاد ضدزنگ است و در مقابل لرزش نیز پایدارسازی شده است. پمپ وکیوم جدید آن نگهداری کم‌هزینه و ساده‌ای دارد و حرارت تولید نمی‌کند.

دستگاه قابلیت اتصال به سیستم‌های بارکدخوان همچنین ارتباط با شبکه‌های داخلی را دارد که می‌تواند با ایستگاه‌های بالادست یا پایین‌دست خود در ارتباط بوده و حتی هشدار توقف خط را اعلام کند.

بیشتر بخوانید . . .