کدگذاری لیزری ساده و باصرفه

همچنین لیزر یک علامت دایمی روی محصول حک می‌کند که امکان پاک شدن آن با سایش وجود نداشته و راهکاری ایده‌آل برای ردیابی محصول و مقابله با جعل محسوب می‌شود.

Linx Printing Technologies با عرضه LINX SL1، به طور خاص مشتریانی را که پیش از این به تصور گران بودن، فناوری لیزری را دور از دسترس خود می‌دیده‌اند فرا میخواند.

iranpack-158-lpt2014.048 Linx laser code pic 1
این کدگذار به لطف استفاده از آینه‌های سبک و فوق سریع، سرعت کار بسیار بالایی دارد. همچنین از 20 درصد توان بالاتر نسبت به سایر محصولات در کلاس خود برخوردار بوده و در عین حال، انرژی لیزری بسیار کمتری در فرآیند کدگذاری مصرف می‌کند. همه اینها در کنار طراحی مستحکم آن از جنس فولاد زنگ نزن، قابلیت اطمینان و طول عمر مفیدش را ارتقا می‌دهد.

LINX SL1 نسبت به مدل‌های همتای خود به لحاظ چندمنظوره بودن برتری داشته و قابلیت تولید خطوط چندتایی متن و لوگو در یک پیام، همچنین کدهای قابل خواندن توسط دستگاه‌های مختلف از جمله QR و کدهای ماتریس داده‌ای مانند DotCode برای صنعت تنباکو را دارد. Linx SL1 به واسطه این قابلیت، قادر به چاپ کدهای دکوراتیوی است که می‌توانند با جلوه ظاهری و احساس مطلوب از طراحی بسته تطبیق داده شوند.

این کدگذار با وزنِ تنها 5/12 کیلوگرم، یکی از جمع و جورترین سیستم‌های لیزریِ تک-باکس موجود در بازار است که امکان قراردادن آن در یک خط با حداقل اشغال فضا و کدگذاری در هر جهت وجود دارد.

تغییر سِتاپ و کد این دستگاه به لطف استفاده از نرم‌افزار انحصاری LinxDraw® آسان است. این نرم‌افزار علاوه بر قابلیت عملکرد شهودی، ایجاد پیام مطمئن آفلاین و آنلاین و کدگذاری مقاوم به تقلب را ممکن می‌سازد. Linx SL1 از تمامی مزایای شناخته شده کدگذاری با لیزر برخوردار است. در فناوری لیزری از سیال و مواد مصرفی استفاده نمی‌شود، هزینه‌های ضمن کار کاهش می‌یابد، خبری از بیرون‌ریزی و ضایع شدن مواد نیست و نیاز به انبارش جوهر و حلال از بین می‌رود. همچنین زمان تولید برای تمیزکاری پرینت‌هِدها از دست نرفته و هیچ هزینه متغیر نامعلومی وجود ندارد. تعداد قطعات متحرک کمتر این سیستم موجب کاهش فرآیندهای نگهداری، را‌ه‌اندازی و ازکاراندازیِ زمان‌بر می‌شود که یک مزیت واقعی در خطوطی است که به طور شبانه‌روزی کار نمی‌کنند.

همچنین لیزر یک علامت دایمی روی محصول حک می‌کند که امکان پاک شدن آن با سایش وجود نداشته و راهکاری ایده‌آل برای ردیابی محصول و مقابله با جعل محسوب می‌شود.

پرینترهای لیزری قادر به چاپ کدهای کیفیت بالا و کدهای دایمی روی تقریبا هر ماده‌ای هستند، البته Linx SL1 به طور خاص برای کدگذاری روی کاغذ و مقوا، همچنین پلاستیک یا شیشه در خطوط تولیدِ کُند تا سرعت متوسط مناسب است.

بیشتر بخوانید . . .