AVERY DENNISON® و استفاده از قابلیت‌‌های جوهر CMYK برای چاپگر TRAFFICJETTM

Avery Dennison قابلیت‌‌های چاپ جوهر CMYK را به چاپگر محبوب خود TrafficJet 1638 اضافه کرده است. از جمله مزایای این جوهر، ارائه تطبیق‌‌پذیری و قابلیت‌‌های کاربردی بیشتر برای سیستم چاپ علایم دیجیتال انعکاسی در کاربردهای ترافیکی و محیط کار است. TrafficJet 1638 حالا به طور همزمان قادر به چاپ جوهرهای CMYK و جوهرهای spot ink TrafficJet است. این ارتقا، امکان افزودن تصاویر گرافیکی یا لوگو به علایم ترافیکی و قابلیت طراحی علایم تجاری، هم روی مِدیوم گرافیکی انعکاسی و هم واینیل را فراهم می‌‌کند.
جان پِک، مدیر تولید فنی در Avery Dennison می‌‌گوید:”ارتقای دایمی، شرط اصلی ماندن در عرصه تجارت است. افزودن قابلیت‌‌های کاربردی جوهر CMYK به چاپگر TrafficJet 1638 ارزش بسیار بالایی برای مقرون به صرفه‌‌ترین سیستم چاپ علایم ترافیکی در بازار فراهم می‌‌کند. ما از تحول پیش روی صنعت چاپ که پیشتر با چاپ دیجیتال آغاز شده هیجان‌‌زده‌‌ایم و افتخار پیشگامی در بهره‌‌مندی از چنین قابلیت‌‌هایی را داریم.”
جوهرهای جدید Mutoh Eco Ultra CMYK با پوشش (overlay)، عمر مشابه با جوهرهای معمول در صنعت گرافیک را دارند. جوهرهایTrafficJet spot ink موقع ترکیب با فیلم پوششی روشن Avery Dennison مدت گارانتی مشابه با ورق‌‌های بازتابنده زیرین را داشته و مطابق با استانداردهای مختلف صنعتی برای قابلیت انعکاس و دوام طراحی شده‌‌اند. به منظور تسهیل این ارتقا، Avery Dennison با همکاری با SAi، شرکت توسعه‌‌دهنده جوهر Mutoh Edition FlexiPrint DX، بروزرسانی درایور را برای نسخه‌‌های جدیدتر نرم‌‌افزار انجام می‌‌دهد. مشتریانی که خواستار بروزرسانی چاپگر کنونی TrafficJet 1638 خود هستند، برای کسب جزئیات می‌‌توانند با نمایندگان فروش Avery Dennison تماس بگیرند.

بیشتر بخوانید . . .