سه محصول از MULTIVAC

ماشین‌‌آلات MULTIVAC طیف وسیعی از اندازه، خروجی و تجهیزات را پوشش داده و حتی برای تولیدکنندگان کوچک و متوسط محصولات دریایی، امکان بهره‌‌مندی از راهکارهای حرفه‌‌ای بسته‌‌بندی از جمله فرآیند vacuum skin را فراهم می‌‌کند.

MULTIVAC آخرین محصولات خود برای تولید بسته‌‌های کیفیت بالای محصولات دریایی و ماهی را در نمایشگاه فرآوری غذاهای دریایی در بروکسل به معرض نمایش گذاشت. از بین مدل‌‌های به نمایش درآمده، یک دستگاه بسته‌‌بندی ترموفورم برای کاربردهای وکیوم، یک درزگیر سینی و یک دستگاه دومحفظه‌‌ای است که سطح بالای تطبیق‌‌پذیری و قابلیت اطمینان را فراهم می‌‌کنند.

ماشین‌‌آلات MULTIVAC طیف وسیعی از اندازه، خروجی و تجهیزات را پوشش داده و حتی برای تولیدکنندگان کوچک و متوسط محصولات دریایی، امکان بهره‌‌مندی از راهکارهای حرفه‌‌ای بسته‌‌بندی از جمله فرآیند vacuum skin را فراهم می‌‌کند.

دستگاه بسته‌‌بندی ترموفرم R 105 MF) MultiFreshTM) یک مدل جمع و جور جدید است که برای تولید بسته‌‌های وکیوم کیفیت بالا در دسته‌‌های اندازه کوچک و متوسط طراحی شده است. مدل ساده از تجهیزات فنی مشابه با مدل‌‌های بزرگ برخوردار است. این دستگاه به سیستم هادیِ زنجیر رولِ بالایی و سیستم حرارت‌‌دهی رولِ بالایی مجهز است. هادیِ زنجیر رولِ بالایی، هدایت درست رول به ایستگاه درزگیری را تضمین می‌‌کند. در آن جا فیلم پیش از پوشاندن محصول بدون چین خوردن، یکبار دیگر حرارت داده شده و به کل سطح رولِ پایینی درزگیری می‌‌شود.

همچنین MULTIVAC سری گسترده‌‌ای از فیلم‌‌های پوستی (skin) را برای تولید بسته‌‌های vacuum skin تائید کرده که تحت برند MultiFreshTM عرضه می‌‌شوند.

iranpack-159-multivac-traysealer-t300
درزگیر سینی T300 تمام‌‌اتوماتیک جمع و جور برای بسته‌‌بندی ماهی و غذای دریایی، دستگاه دیگری بوده که MULTIVAC از آن رونمایی کرده است. این ماشین برای انواع سینی‌‌ها مناسب بوده و از تغییر فرمت سریع پشتیبانی می‌‌کند. حداقل اشغال فضا موجب می‌‌شود که این دستگاه برای تولیدکنندگانی که فضای کمی در اختیار دارند نیز ایده‌‌آل باشد. زیرا T300 که برای حداکثر سه مسیر (track) طراحی شده علیرغم طول کلیِ تنها 45/2 متری‌‌اش، یک منطقه بارگذاری با دو موقعیت بارگذاری دارد. بدنه فولاد زنگ نزن و تطابق دستگاه با اصول طراحی بهداشتی MULTIVAC Hygienic DesignTM موجب شده که بالاترین استانداردهای بهداشتی را برآورده کند.

iranpack-159-P 600_1
در بخش بسته‌‌بندی وکیوم در پوچ‌‌فیلم، MULTIVAC یک دستگاه دو محفظه‌‌ای BASELINE را به معرض نمایش گذاشته که امکان تولید بسته‌‌های کیفیت بالا را با قیمت رقابتی فراهم می‌‌کند. دستگاه BASELINE P600 با برخورداری از محفظه 160×500×600 میلی‌‌متری، برای بسته‌‌بندی ماهیِ کامل نیز مناسب است. این ماشین جمع و جور، سرعت فرآیند بسته‌‌بندی را افزایش می‌‌دهد، زیرا فرآیندهای عملیاتی آن موازی با هم اجرا می‌‌شوند، به این ترتیب که همزمان با تخلیه محفظه اول، محفظه دیگر بارگذاری می‌‌شود. علاوه بر امکان تولید بسته‌‌های وکیوم، P 600 قادر به بسته‌‌بندی با گاز خنثی نیز هست. این دستگاه به سیستم درزگیری دوگانه‌‌‌‌ی برشی برای برداشتن طول اضافی فیلم‌‌پوچ مجهز است.

بیشتر بخوانید . . .