شبیه‌سازی شرایط حمل و نقل برای بارهای بزرگ آماده حمل

این مهر کیفیت ما را به یکی از معدود آزمایشگاه‌های حوزه شبیه‌سازی، هماهنگی و تست دمای حمل ‌و نقل تبدیل می‌کند.” او تاکید می‌کند،” برای مشتریان ما، اعتباردهی به معنی ایمنی بیشینه است،

Lauterbach، آلمان. مرکز تکنولوژی امنیت بار و بارگیری آلمان، که به اختصار DUO LAB نامیده می‌شود، به طور رسمی توسط موسسه اعتباردهی آلمانی DAkkS گواهینامه دریافت کرده است. بنابر این این مرکز تکنولوژی بر طبق استانداردهای بازرسی ملی و بین‌المللی مجوز دارد که گواهینامه‌های مشخص را صادر کند.

دکتر Christian Rohm، مدیرعامل DUO PLAST AG می‌گوید، “بعد از یکسال ارسال مدارک و بازرسی‌های سخت، اکنون گواهی موسسه اعتباردهی آلمانی DAkkS در دستان ماست. این مهر کیفیت ما را به یکی از معدود آزمایشگاه‌های حوزه شبیه‌سازی، هماهنگی و تست دمای حمل ‌و نقل تبدیل می‌کند.” او تاکید می‌کند،” برای مشتریان ما، اعتباردهی به معنی ایمنی بیشینه است، چون کار مرکز تکنولوژی ما توسط دولت نظارت می‌شود. بنابراین نتایج تست ها توسط مقامات بین‌المللی بررسی می‌شوند. Christoph Graefe، رییس مرکز تکنولوژی اضافه می‌کند: “اعتباردهی مشخص می‌کند که ما به طور مستقل عمل کرده و نتایج عینی را گزارش می‌کنیم. این نشانه کیفیت بوده و نتایج تصدیق شده تست‌ها را تضمین می‌کند.

iiranpack-156-2014-08 DAkkS-Akkreditierung

iiranpack-156-DUO LAB - Horizontal Impact2

گواهینامه مرکز تکنولوژی آلمان برای امنیت بار و بارگیری

فرآیند پیچیده‌ی اعتباردهی بیش از یک سال طول کشید و شامل مرور جامع مرکز تکنولوژی، شامل فرآیندهای مدیریت، تکنولوژی بازرسی و تست می‌شد. اعتباردهی مطابق DIN EN ISO/IEC 17025:2005 اطمینان می‌دهد که مرکز تکنولوژی بر طبق استانداردهای ملی و بین‌المللی مشخص عمل کرده و روال‌های استاندارد را پیگیری می‌کند. تست بسته‌بندی برای اجناس تکی و واحدهای بارگیری کامل توسط شبیه‌سازی‌های حمل ‌و نقلی شامل روش‌های تست زیر اعتباردهی شده‌اند:

– شتاب افقی – حرکات عمودی توسط Pitch & Roll

– تست‌های اقلیمی – تست‌های گردش – تست‌های دما

مشتریان مرکز تکنولوژی، علاوه بر یک گزارش تست جامع، گواهینامه‌ای دریافت می‌کنند که ایمن‌سازی بهینه موردنظر را نشان می‌دهد. نتیجه نه تنها استفاده اقتصادی از مواد بسته‌بندی، بلکه امنیت بهینه حمل و نقل و سازگاری با قوانین است.

DUO PLAST می‌تواند یک پورتفوی منحصربه فرد از محصول و خدمات را ارائه کند. بعد از توسعه و تولید فیلم‌های خلاقانه و تهیه ماشین‌آلات اجرای آن فیلم‌ها، اکنون ایمن‌سازی بارها را می‌توان اندازه گرفته و اعتباردهی کرد. اطلاعات بیشتر در www.duoplast.ag

DUO PLAST پیشروی تکنولوژیک در بازار فیلم استرچ است و فیلمهای بسته‌بندی را با کیفیتی چشمگیر با ظرفیت بالای 30،000 تن تولید می‌کند. غیر از مرکز Lauterbach، شرکت آلمانی تولیدکننده فیلم یک سایت تولید دیگر در Sünna دارد که یکی از مدرن‌ترین‌ها در اروپا است. چندین نوآوری و یک مرکز جدید تکنولوژی برای بهینه‌سازی ایمنی بار این شرکت را در سراسر جهان منحصربه فرد ساخته است.

بیشتر بخوانید . . .