اپلیکیتور اسلیو شرینک با عملکرد خوب

ویژگی جدید Axon Smart Speed Control، Lanzara می‌تواند به طور اتوماتیک نرخ اسلیوگذاری را افزایش یا کاهش داده و سرعت خط بالادست یا پایین دست را بدون دخالت اپراتور برای “تنظیم کن و فراموش کن” هماهنگ کند. کنترل سرعت هوشمند باعث عملکرد، زمان فعالیت و کیفیت بهینه است.

اپلیکیتور جدید اسلیوشرینک Lanzara طوری طراحی شده است که به مشتریان بالاترین سطح کارآیی تجهیز (OEE) در کلاس خود را ارائه دهد.
Lanzara، که موتور خودکار داشته و یک ماشین سبک سنبه‌ای است از ابتدا برای تولید بالاترین خروجی با بهترین قیمت نسبت به ااپلیکیتورهای موجود در صنعت با سرعت 400 واحد در دقیقه طراحی شد.

قلب Lanzara پلتفورم اتوماسیون PacDrive ™3 شرکت Schneider Electric™ است که PLC، حرکت و کاربری IT را در یک ماشین بسته‌بندی عالی گردهم می‌آورد. PacDrive 3 توقف‌های حرکتی I/O را در یک میلی‌ ثانیه به روزآوری می‌کند که هر کدام به Lanzara کنترل حرکت و انعطاف‌پذیری کلی فوق‌العاده می‌دهند.

مثلا، با ویژگی جدید Axon Smart Speed Control، Lanzara می‌تواند به طور اتوماتیک نرخ اسلیوگذاری را افزایش یا کاهش داده و سرعت خط بالادست یا پایین دست را بدون دخالت اپراتور برای “تنظیم کن و فراموش کن” هماهنگ کند. کنترل سرعت هوشمند باعث عملکرد، زمان فعالیت و کیفیت بهینه است.

Lanzara براساس استاندارد PackML بوده و با تجهیزات بالادست و پایین دست ارتباط و انسجام دارد. این منجر به استارت سریعتر، عملکرد بسیار منسجم با دیگر ماشینهای روی خط و رفع عیب سریعتر می‌گردد.
با یک سیستم جدید Smart Cutting، Axon تکنولوژی برش فیلم خود را بهبود بخشیده; تعداد دفعات تعویض تیغه‌ها را نسب به دستگا‌ه‌های نسل قبل 66 درصد کاهش داده است. علاوه بر این، Lanzara، یک سیستم خوراک فیلم هوشمند و جدید دارد که کشیده شدن فیلم را تسهیل کرده و کنترل شبکه فیلم را هنگام حرکت در داخل ماشین به ویژه در سرعت‌های بالاتر خیلی بهبود بخشیده و ضایعات و زمان توقف را کاهش می‌دهد.

نمایشگر لمسی رنگی 10 اینچ HMI جدید یک رابط تصویری عالی برای اپراتورها و تکنیسین‌های خدماتی است.
HMI پنجره‌ای به سوی برنامه تشخیص هوشمند Lanzara است که عملکرد دستگاه را مانیتور کرده، بر اساس آن عملکرد و تاریخچه نگهداری پیشگیرانه محاسباتی انجام داده و دقیقا در تاریخی که باید تعمیرات صورت بگیرد به اپراتورها هشدار می-دهد.

عیب‌یابی هوشمند در راستای تعمیرات پیشگیرانه اطمینان می‌دهد که دستگاه با بالاترین کارآیی عمل کرده و هر ساعت محصولاتی با کیفیت بالا تولید می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌های تعمیرات پیشگیرانه دستگاه اختیاری تشخیص اثرانگشت Axon Smart Touch Security است که جایگزین دستیابی به عملکردهای ماشین از طریق رمزعبور می‌باشد. این دستگاه هوشمند تا 200 اثر انگشت را ذخیره کرده و در مقایسه با رمزهای عبور که به راحتی فراموش یا گم شده و یا لو می‌روند، در کنترل دسترسی به ماشین‌آلات موثرتر است.

تحقیقات انجام شده با مشتریان در حین تولید Lanzara نشان داد که پرسنلی که دسترسی غیرمجاز داشتند، فکر می‌کردند که تنظیمات روتین روی ماشین انجام می‌دهند در حالی که این تغییرات همگی منجر به کاهش محصول و تضعیف کیفیت می‌شد.

Brad Wegner، معاون و مدیر عمومی Axon می‌گوید، “به مدت بیش از یک سال، تیم توسعه ما با Schneider الکتریک روی ساختارهای نرم‌افزاری که عملکرد مکانیکی را از نظر خروجی و زمان فعالیت دستگاه ارتقاء می‌داد کار کرد. ما با مشتری‌ها دیدار می‌کردیم تا ببینیم ماشین‌هایمان چطور در سایت عمل می‌کنند تا ماشینی طراحی کنیم که استفاده از آن به شکلی باورنکردنی ساده باشد. و بعد انبوهی از احتمالات و امکانات را کشف کردیم که PackML برای ارتباط بی‌نقص و سریع با بازار در اختیار می‌گذاشت. تمامی این تلاشها منجر به دستگاهی با بهره‌وری فوق‌العاده و قیمت منطقی Lanzara شد.”

بیشتر بخوانید . . .