اشعه ایکس ISHIDA برای ایمنی بیشتر بطری شیر نوزاد

سیستم X-ray جانبی، مانند دیگر مدل‌های سری Ishida IX-GA، تعامل عالی (از طریق اترنت یا کارت) با سیستم‌های اطلاعاتی موجود داشته و رکوردهای ایمن و قابل بازیابی تولید می‌کند. یادگیری و کار با

یکی از بزرگترین تولیدکنندگان شیر در کشور فرانسه با استفاده از سیستم بازرسی جدید Ishida IX-GA-B3043 X-ray 10 میلیون بطری پلی‌پروپیلنی حاوی فرمول نوزادان را در سال بازبینی می‌کند.

IX-GA-B3043 بخوبی پردازش تصویر را ارتقا می‌دهد. این سیستم بالاترین حساسیت را داشته و می‌تواند حتی تکه‌های ریز فلز، شیشه، استخوان، صدف، سنگ‌ریزه، پلاستیک یا لاستیک سفت را جدا کند.

این مدل فاصله کافی (310میلی‌متر) در اتاقک بازرسی خود برای ظروف عمودی دارد، اما شکل هندسی اتاقک و خوراک و خروجی آن طوری است که اشعه بدون نیاز به پرده کاملا پوشش دارد. ردپای این سیستم کوتاه‌ترین ردپا در هر سیستم پرتوافکنی موجود در بازار بوده و باعث می‌شود وقتی فضای خطی محدود است راحت‌تر جفت و جور شود. سیستم همچنین کنترل اتوماتیک برای گام بطری دارد.

سیستم X-ray جانبی، مانند دیگر مدل‌های سری Ishida IX-GA، تعامل عالی (از طریق اترنت یا کارت) با سیستم‌های اطلاعاتی موجود داشته و رکوردهای ایمن و قابل بازیابی تولید می‌کند. یادگیری و کار با رابط لمسی رنگی آن ساده است و کل سیستم برای پاکسازی سریع و ساده طراحی شده است.

بطری‌های پلی‌پروپیلن شش‌لایه برای Candia در خارج از سایت تولید می‌شوند. بعد از رسیدن و قبل از ورود به اتاق پاکسازی که در آن استریل شده و در ایستگاه پرکنی ارائه می‌شوند، آماده و آبکشی می‌گردند. بطری‌های پرشده تحت اتمسفر خنثی با فویل سیل می‌شوند. هنگام خروج از اتاق پاکسازی تحت بازرسی با اشعه ایکس قرار گرفته و پیوستگی بسته و سیل چک می‌شود.

برچسب‌ها نیز قبل از قرارگرفتن بطری در کارتن و چیده شدن چک می‌گردند. سپس بطری‌ها برای حداقل 3 هفته در سایت باقی می‌مانند تا زمان کافی برای آنالیز نتایج بسیاری از تست‌ها که روی برچسب محصول است، وجود داشته باشد. خود محصول 9 ماه عمر قفسه‌ای دارد.

بیشتر بخوانید . . .