BOBST و دای‌کات جدید در اگزوپرینت 2014

BOBST در اگزوپرینت 2014 (در ماه ژولای) از NOVACUT 106 ER، دای‌کاتر جدید خود برای دای‌کات درون‌خط با جداساز بلنک (blank) و همچنین یک خط چسب‌زن فولدر با حکاکی برِیل رونمایی کرد که قادر به تولید حداکثر 115000 باکس به ازای ساعت است. NOVACUT 106 ER با برخورداری از فناوری دایکات BOBST، سیستم بلنکینگ Angle Lock®، و شبکه پشتیبانی فرآیند گسترده BOBST تولید یکپارچه و اتوماتیک را برای تولیدکنندگان بسته‌بندی محقق نموده و بهره‌وری فرآیندهای پایین‌دستی بسته‌بندی از قبیل تازدن و چسب‌زنی را بهبود می‌بخشد.

NOVACUT 106 ER یک راهکار مفید است که جداسازی درون‌خط (in-line) بلنک را بدون مشکلات تولید یا سرمایه‌گذاری در این فرآیند، ممکن ساخته و دسته‌ بلنک‌های کاملا مرتب را برای فرآیندهای پایین دستی بدون نیاز به جدا کردن با دست تحویل می‌دهد.


سیستم بلنکینگ Angle Lock® باعث می‌شود که کاربران بتوانند کارهایی که قبلا مقرون به صرفه نبوده‌اند را هر جای دنیا که باشند انجام دهند، زیرا ابزارهای بلنکینگ Angle Lock® را می‌توان مستقیما توسط BOBST تهیه نموده یا با استفاده از قطعات استاندارد در خود کارخانه ساخت.

NOVACUT 106 ER که از تطبیق‌پذیری بالا برخوردار است، به کاربران اجازه می‌دهد تا یک پورتفولیو از کار جداسازی ورق را ضمن کار روی قطعات بلنک نشده که فقط دایکات و جدا شده‌اند تهیه کنند.
تطبیق‌پذیری مذکور ماحصل قسمت تحویل NOVACUT است که می‌تواند طی چندثانیه از جداساز بلنک تک/دوبل کات به تحویل ورق کامل و برعکس تبدیل شود.

اگزوپرینت 2014 از 16 تا 22 جولاي در مرکز نمایشگاهی Transamerica در سائوپائولوی برزیل برگزار شد.

بیشتر بخوانید . . .