خط بسته‌بندی بلیستر جدید

خط بلیستر جدید روباتیزه Integra 320 که در اینترپک 2014 به معرض نمایش گذاشته شد، نوآورانه و ارگونومیک بوده، قابلیت نصب در فضاهای با کلاس مختلف را داشته و به صرفه جویی وقت و هزینه می‌انجامد. سیستم جدید کنترل گام (pitch) دستگاه، قسمت کارتنینگ جدید، بازکردن نوآورانه جعبه و سیستم جدید قرار دادن محصول موجب می‌شوند که سطح عملکرد این دستگاه تا 320 بلیستر و بیش از 260 کارتن در دقیقه باشد. همه این تجهیزات فضای بسیار کمی را اشغال می‌کنند که به واسطه یکپارچه‌سازی مراحل ترموفرم بلیستر و بسته‌بندی کارتن در یک خط جمع و جور محقق شده است.

یک Robocombi سه محوری با هدِ برداشت مکنده که توسط Marchesini ثبت اختراع شده، دو ایستگاه را به هم متصل کرده و کار تغییر اندازه را به حداقل می‌رساند. این واحدها دیگر از چندین قطعه تنها ساخته نمی‌شوند بلکه از بلوک‌های یکپارچه‌ای ساخته می‌شوند که تنها در یک نوبت تعویض می‌شوند.

ویژگیهای فنی-قسمت ترموفرم

قرقره شکل دهی
Integra 320 به دو قرقره شکل دهی استاندارد مجهز است:یکی برای پیچاندن حین استفاده و دیگری برای پیچاندن تکمیلی به منظور کم کردن دخالت اپراتور.

محفظه قرقره پشت حفاظ‌ها تعبیه شده که از قرقره‌ ها در برابر خاکریزه ایجاد شده حین فرآیند محافظت می‌کند. این دستگاه به یک رول‌بازکن فیلم سروومکانیکی مجهز است که وقتی ماده تمام شود، به طور خودکار متوقف می‌شود. همچنین از میز یکپارچه اتصال مواد شکل‌دهی با سیستم خلا اتوماتیک برخوردار است که فیلم را در موقعیت صحیح محدود کرده و بنابر این سرعت کار را هر وقت قرقره تمام شود افزایش می‌دهد. نمونه استاندارد این محصول به یک کاتر یکپارچه برگرداننده مجهز است.

ایستگاه شکل‌دهی عقب
ایستگاه شکل‌دهی که توسط یک سرووموتور کنترل می‌شود، در پشت دستگاه نصب شده تا دستگاه جمع و جورتر شده و منطقه تغذیه محصول جدا شود. همچنین امکان تنظیم بیرون کشیدن ماده و گام دستگاه به طور مستقیم از نمایشگر وجود دارد.

درزگیری تخت
ایستگاه درزگیری با حرکت صاف و پیوسته، فیلم را طوری دنبال می‌کند که بتوان آنرا حتی در دماهای پایین درزگیری کرد. حرکت تلفیقی وقفه‌ای و ردیابی، زمان بیشتر برای درزگیری دو ماده و همچنین اعمال یک فشار ثابت در امتداد کل سطح بلیستر را ممکن می‌کند. اگر دستگاه متوقف شود، صفحات باز شده و بنابراین از ماده بین آنها محافظت می‌کنند.

خروجی بلیستر و اتصال رباتیزه
وقتی بلیستر برش داده شد، برداشته شده و بدون حرکت‌های انتقالی دیگر روی نوار خروجی قرار داده می‌شود تا توسط Robocombi برداشته شود. این ربات محصول را برداشته، آن را به طور صحیح پر کرده و مستقیما درون سطل‌های کارتن‌بندي قرار می‌دهد. ایستگاه سوراخ‌کاری و کدگذاری نیز با کنترل دقیق ضایعات در سطل‌های مجزای مخصوص از کارآیی بسیار بالا برخوردار است.
iranpack-sanat-bastebandi-154-Integra320_Marchesini_Group (4)
ویژگیهای فنی بخش بسته‌بندی کارتن

بخش بسته‌بندی کارتن از چند ویژگی نوآورانه مهم برخوردار است. سیستم جدید برداشت و سرپاکننده کارتن‌ها با حرکت منقطع، کاملا مکانیکی بوده و در حمام روغن قرار دارد تا عمر سرویس بالاتر و نگهداری کمتر را تضمین کند. این سیستم قادر به برداشت و سرپاکردن بیش از 260 کارتن در دقیقه با حرکت مثبت است.

مخزن کارتن در یک موقعیت کاربردی برای بارگیری نصب شده و دور از منطقه عبور محصولات است. خاکریزه انباشته در مخزن به روی زمین ریخته و بر روی اجزای متحرک نمی افتد. سیستم انتقال کارتن نیز ارتقا یافته است: دو دندانه اعمال فشار و ایجاد کنتراست، ماکزیمم دقت انتقال را تضمین می‌کنند. همچنین توجه خاصی به سالم ماندن و پایداری خود کارتن‌ها حتی در سرعت‌های بالا شده است.

واحد قراردهی (insertion) محصول به پوشرهای معکوس و درایوهای مستقل مجهز شده است. تمامی واحدها توسط سرووموتورهای فاقد برس کنترل می شوند به طوری که هر ایستگاه مستقل است و تطبیق‌پذیری حتی ضمن کار در سرعتهای بالا افزایش می‌یابد.

iranpack-sanat-bastebandi-154-Marchesini_group_INTEGRA 320

بیشتر بخوانید . . .