خط اکستروژن 40 میلیون یورویی SIG Combibloc در برزیل

SIG Combibloc یک خط اکستروژن 40 میلیون یورویی را در کارخانه بسته‌بندی خود در برزیل نصب کرده که مقوای فراوری نشده را برای بسته‌های مقوايي در محل لمینیت می‌کند. این خط، مکمل پروژه سرمایه‌گذاری و ساخت مدولار این شرکت در کَمپولارگو در نزدیکی شهر کوریتیبا در ایالت پارانای برزیل است. اولین رول‌های ماده بسته‌بندی به طور کاملا لمینیت شده از نوار خارج می‌شوند.
پس از افتتاح اولین کارخانه بسته‌بندی این شرکت در آمریکای جنوبی در سال 2011، این خط اکستروژن جدید، مقوای فرآوری نشده را در محل (on-site)، با پلیمرها و آلومینیوم لمینیت می‌کند. لایه‌های پلیمر داخلی از جنس یک بسته مقوايي اَسپِتیک هستند و مانعی در برابر مایعات را برای محصولاتی که بعدا وارد آن می‌شوند تشکیل می‌دهند. لایه بیرونی نیز به بیرون ماندن رطوبت کمک می‌کند.
لایه آلومینیوم فوق‌العاده نازک از خوراکی و نوشیدنی‌های بسته‌بندی شده در بسته‌های مقوايي در برابر نور، اکسیژن و بوهای بیرونی محافظت می‌کند. برزیل در حال حاضر بزرگترین بازار آمریکای جنوبی برای نوشیدنی‌ها و مواد خوراکی در بسته‌های مقوایی اسپتیک است و پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند که بازار آن از تولید 14 میلیارد بسته مقوايي در سال 2013 به 21 میلیارد تا سال 2019 خواهد رسید.
ریکاردو رودریگز، مدیر کل واحد آمریکای جنوبی SIG Combibloc می‌گوید: “ما با ارائه مزایای افزوده منحصر به فرد و سرویس سفارشی به این بازار دست یافته‌ایم. ما سال مالی 2013 را با رشد 40 درصدی نسبت به سال قبل پشت سر گذاشتیم که نتیجه فوق‌العاده‌ای است. ما توانسته‌ایم مشتریان جدیدی جذب کرده و روابط خود را با مشتریان کنونی هم در سطح ملی و هم منطقه‌ای تقویت کنیم. چشم‌اندازهای فعالیت ما در سال 2014 نیز امیدوارکننده است”.

 

بیشتر بخوانید . . .