همکاری Robatech و W.H. Leary در یک شراکت جهانی

در چارچوب این شراکت، Robatech نمایندگی محصولات Leary را با فروش توام با مشاوره، نصب، تامین قطعات و سرویس بر عهده می‌گیرد. Leary نیز فروش، یکپارچه‌سازی

مارسل مِیِر و کِوین لِری، (به ترتیب) مالکین شرکتهای Robatech و W. H. Leary توافقی مبنی بر همکاری در یک شراکت جهانی را به امضا رسانده‌اند که هدف از آن، پشتیبانی بیشتر از مشتریانشان با محصولات، سرویس و پشتیبانی ارزشمند برای هر دوی این شرکت‌هاست.
در چارچوب این شراکت، Robatech نمایندگی محصولات Leary را با فروش توام با مشاوره، نصب، تامین قطعات و سرویس بر عهده می‌گیرد. Leary نیز فروش، یکپارچه‌سازی و سرویس‌دهی سری محصولات Robatech را با تمرکز محوری بر صنایع تبدیل کاغذ در آمریکای شمالی، انگلستان و چندین منطقه استراتژیک دیگر صورت خواهد داد.
در قالب همکاری جدید Robatech-Leary، طیف کاملی از راهکارهای ارزشمند برای بازار تبدیل کاغذ عرضه خواهد شد. این راهکارها از اقتصادی‌ترین سیستم‌های چسب‌زنی سرد یا داغ تا سیستم‌های بسیار پیشرفته چسب‌زنی و تضمین کیفیت برای تولیدکنندگان جعبه‌هاي مقوای ساده و کارتن، کیسه‌ها، پاکت‌ها و بسیاری از محصولات در سراسر جهان را شامل می‌شوند.
Robatech یک تولیدکننده جهانی سیستم‌های چسب مذاب داغ، PUR و سرد برای طیف وسیعی از صنایع از جمله بسته‌بندی و خودرو است. این شرکت در بیش از 60 کشور حضور فعال داشته، از 40 سال تجربه برخوردار بوده و کنترلرها، هِدهای نصب و سیستم‌های چسب‌رسانِ ساخت آن از سرعت، دقت و قابلیت اطمینان برخوردار است. W.H. Leary شرکتي در زمینه چسب سرد، تضمین کیفیت و کلکسیون داده‌ها برای کارتن، جعبه مقوايي و سایر صنایع تبدیل کاغذ است. راهکارهای یکپارچه چسب‌زنی و تضمین کیفیت Leary به استانداردی برای عملکرد ساده تبدیل شده که به نیازهای مشتریانش برای تولید بدون نقص و با بهره‌وری بالا پاسخ می‌دهد.

بیشتر بخوانید . . .