ترازويی كه 70 محصول را وزن می‌کند

مخزن‌های “ضد نشتی” برای محصولاتی استفاده می‌شوند که شامل گرد و خاک بوده یا آن را تولید می‌کنند، مثل قارچ یا محصولات دانه‌ای

ترازوی 14 سر CCW-RS که اکثرا بسته‌های flow-wrap یا Stabilo-type را با وزن‌های محدوده 8 تا 500 گرم پر می‌کند، بسیاری از محصولات نسبتا آسان مثل فندق، بادام و عدس را وزن می‌کند. برای موارد مشکل‌تر، مثل غلات و مواد چسبناک قطعات متعددی تهیه شده است که می‌توان آنها را به سرعت جایگزین قطعات استاندارد کرد.
مثلا، وقتی محصولات دانه‌ریز و فله‌ای مثل کوینولا بسته‌بندی می‌شوند، از یک میز توزيع با روزنه‌های منتهی به گودال‌های خوراننده پرتوی استفاده می‌شود. محصول دانه‌شده از طریق یک فیدر لرزشی وارد شده و روی میز قرار می‌گیرد تا زمانی که از داخل روزنه‌های با سرعتی که می‌توان آن را کم یا زیاد کرد عبور کنند.
برای محصولاتی مثل زردآلو، خرما و انجیر، که به سطوح می‌چسبند، میز انتشاری استفاده می‌شود که سطح آن با C4 پوشانده شده است، که ماده تازه ساخته شده توسط Ishida برای “حرکت ساده” است. این سیستم به همراه یک زاویه شیب‌دار 20درجه (دو برابر میزهای انتشار استاندارد) برای پیش‌راندن اکثر محصولات، هرقدر هم که چسبناک باشند، به داخل سیستم فیدر پرتوی کافی است.

این جا محصول از مجموعه خاصی از گودال‌های خوراننده عبور می‌کند که آنها نیز پرداخت C4 داشته و شش درجه شیب دارند. بعد از توزین، محصول به داخل یک مجرای تخلیه با شیب 60 درجه می‌افتد و محرک کافی برای اجتناب از چسبیدن را دارد.

مخزن‌های “ضد نشتی” برای محصولاتی استفاده می‌شوند که شامل گرد و خاک بوده یا آن را تولید می‌کنند، مثل قارچ یا محصولات دانه‌ای.

مخزن‌های پلاستیکی هنگام توزین محصولات سفت مثل آجیل عمکلرد بی‌سروصداتری دارند. همچنین طراحی خاص آنها به همراه لبه‌های به هم پیوسته، مانع از چسبیدن آنها به هم می‌شود. هر مخزن قطعاتی فلزی دارد که در بدنه آن قرار گرفته اند تا در صورت رخ‌دادن آسیبهای نامحتمل، هر تکه را بتوان با جستجوگر فلزیاب به راحتی برداشت.

بیشتر بخوانید . . .