تغییرات اساسی در ماشين‌هاي چاپ نانوگرافیک لندا

بنی لاندا موسس، رئیس هیات مدیره و مدیر اجرایی لندا می‌گوید: اتاقک اپراتور جدید لاندا (Landa Operator Cockpit) استاندارد جدیدی را برای کار با هر نوع دستگاه چاپ چه آفست و چه دیجیتال، تنظیم خواهد کرد. ارتقای دستگاه‌ها موارد زیر را شامل می‌شود:

از نزدیک به 16 ماه پیش که لندا ماشين‌هاي چاپ نانوگرافیک خود را در نمایشگاه دروپا معرفی کرد، اتفاقات بسیاری رخ داده است. کیفیت چاپ بهتر و طراحی ارتقا یافته ماشين‌هاي S10FC و S10C این شرکت، یک روز پیش از افتتاحیه نمایشگاه Labelexpo Europe 2013 جلب توجه می‌کند. چاپ آفست توسط این دستگاه‌ها برای تيراژ بسیار زياد و چاپ دیجیتال برای تيراژ بسیار كم ایده‌آل است و دستگاه‌هاي دیجیتال نانوگرافی، برای کاربردهای جریانِ اصلی (mainstream) با محوریتِ تولید در نظر گرفته شده‌اند که اختلاف سودآوری بین تکنولوژی‌های دیگر را کم می‌کنند. ارسال واحدهای بِتا برای چاپ بسته‌های مقوايي در ربع چهارم سال 2014 و ارسال محموله‌های تجاری و انتشاراتی کمی بعد از آن انجام می‌شود.
بنی لاندا موسس، رئیس هیات مدیره و مدیر اجرایی لندا می‌گوید: اتاقک اپراتور جدید لاندا (Landa Operator Cockpit) استاندارد جدیدی را برای کار با هر نوع دستگاه چاپ چه آفست و چه دیجیتال، تنظیم خواهد کرد. ارتقای دستگاه‌ها موارد زیر را شامل می‌شود:
– اتاقک اپراتور جدید لندا به عنوان یک مرکز یکپارچه شده مدیریت تولید، مستقر در محلِ تحویلِ محصولِ پرس، عمل کرده و تسهیل نظارت و کنترل را با دید از نزدیک محدوده تحویل ممکن می‌کند. این اتاقک ضمن برخورداری از طراحی ارگونومیک، از قابلیت‌های مقابل برخوردار است: کنترل‌های پرس از طریق صفحه لمسی توسط اپراتور، ابزارهای مدیریت نوع عملکرد، ویدیوفید برای تمامی عملکردهای کلیدی چاپ، علایم مهم مرتبط با تولید و یک میز روشن بازرسی. حتی محلی برای نمایش و ذخیره شخصی آیتم‌ها نیز در نظر گرفته شده است.
– طبق ادعای لندا، اِجِکتورهای (بیرون‌دهنده) جدید جوهر موجب ارتقای کیفیت چاپ و افزایش بهره‌وری چاپ می‌شوند. این اِجِکتورها با برخورداری از رزولوشن 1200dpi برای تطابق با رزولوشن آفست و پله‌های خاکستری، سطح کیفی چاپ را افزایش می‌دهند. همچنین معماری این اِجِکتورها به گونه‌ای است که سطح اطمینان از بیرون دادن جوهر را تا حد چشمگیری ارتقا داده و در صورت خرابی نازل، امکان تامین جوهر را فراهم می‌کنند.
– یک سیستم پیشرفته جابجایی کاغذ، سطوح کاغذی و پلاستیکی را در خود جای داده و تعویض سریع سطح چاپ را برای حداکثر رساندن زمان کار مفید ممکن می‌کند. از دیگر امکانات این سیستم، تغذیه پیوسته کاغذ و سینی کمکیِ ارسال برای تسهیل دریافت خودکار نمونه چاپ (proof) است.
– آپشن در نظر گرفته شده برای این پرس چاپ، یک واحد پوشش‌دهی در‌خط (inline) برای پوشش‌دهی به دو روش کامل یا موضعی است که از سيلندرها و پِلِیت‌های فلکسو برای اعمالِ انواع پوششهای UV و آب‌پايه استفاده می‌کند.

بیشتر بخوانید . . .