اولین جلسه توجیهی تسهیلات خرید ماشین آلات صنعتی ساخت ایران در محل انجمن ماشینسازان صنایع غذایی

برنامه حمایت از خرید ماشین الات صنعتی ساخت داخل شکل ساده شده تسهیلات دانش بنیان است و ماشینسازانی که دانش بنیان نیستند را هم پوشش می دهد.

در یکی از روزهای پایانی بهمن ماه امسال اولین نشست توجیهی تسهیلات خرید ماشین آلات صنعتی ساخت داخل در محل انجمن ماشینسازان صنایع غذایی برگزار شد.

در این نشست که تعدادی از اعضای این انجمن حضور داشتند حمیدرضا ایزدپناه مسئول اجرایی برنامه حمایت از توسعه بازار ماشین الات صنعتی پیشرفه ساخت ایران و رضا نورائی کارگزار این برنامه حضور داشتند و به پرسش های حاضران پاسخ دادند.

گفتنی است این برنامه حمایتی توسط معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری اجرا می شود.

رضا نورائی مدیر شبکه رسانه های صنعت بسته بندی که از نیمه سال جاری مسئولیت کارگزاری این برنامه را داشته و بنوعی به عنوان رابط انجمن ماشینسازان صنایع غذایی با این برنامه نیز عمل می کند با همکاری دبیرخانه انجمن سخنرانی ها و نشستهایی را برای معرفی برنامه حمایتی معاونت ریاست جمهوری ترتیب داده است.

در این نشست حمیدرضا ایزدپناه مسئول اجرایی برنامه حمایت ابتدا درباره شرکتهای دانش بنیان و شرایط و تسهیلات آن توضیح داد که مورد توجه حاضران قرار گرفت.

وی گفت برنامه حمایت از خرید ماشین الات صنعتی ساخت داخل شکل ساده شده تسهیلات دانش بنیان است و ماشینسازانی که دانش بنیان نیستند را هم پوشش می دهد.

ایزدپناه همچنین درباره چگونگی و نحوه اعطای تسهیلات و شرایط خریداران و فروشندگان نیز توضیح داد.

متن کامل مطالب مطرح شده در این نشست بزودی در همین پایگاه خبری منتشر خواهد شد.

در این نشست مدیران ارشد از شرکتهای ماشینسازی آرگون صنعت، آسان کار، رباط ماشین خلیلی، رباط مخزن، سپنتای زنجان، مبدل تانک، وفا و یادگاری حضور داشتند.

 

برای آگاهی از برنامه حمایت اینجا را کلیک کنید

کارگزار رسمی: رضا نورائی

09359901019 – 77686601

 

بیشتر بخوانید . . .