رتبه سايت iranpack.ir در ايران، 4 رقمي شد

مهندسی دقيق و مديريت صحيح و حرفه ای باعث شد رتبه سايت مركز اطلاعات بسته بندی ايران در كشور تنها پس از گذشت 9 ماه از راه اندازی نسخه جديد، چهار رقمی شود. اين در حالی است كه بسياری از سايتهای عمومی و پر سر و صداي كشور در چنين جايگاهی قرار ندارند.

مهندسی دقيق و مديريت صحيح و حرفه ای باعث شد رتبه سايت مركز اطلاعات بسته بندی ايران در كشور تنها پس از گذشت 9 ماه از راه اندازی نسخه جديد، چهار رقمی شود. اين در حالی است كه بسياری از سايتهای عمومی و پر سر و صداي كشور در چنين جايگاهی قرار ندارند.

از زمان آغاز به کار نسخه جدید سایت مرکز اطلاعات بسته ‏بندی ایران یا همان iranpack.ir در تیرماه 1394 پس از صرف یک دوره زمانی دو تا سه ماهه که برای ایندکس شدن صفحات لازم است اکنون این سایت اینترنتی با شتابی سریع در حال بازگشت به جایگاه اصلی خود است.
سایت ایران‏ پک که سابقه آن در اینترنت به بیش از شانزده سال پیش (قبل از دولت الکترونیک) بازمی‏گردد پس از ایجاد ساختار جدید و بروز خود به دلیل تغییرات همه جانبه که شامل هاست، سرور و CMS می‏شد نیاز به بایگانی مجدد در موتورهای جستجوی اینترنت داشت. ماهنامه صنعت بسته‏ بندی با صرف نظر از سابقه شانزده ساله این سایت در موتورهای جست و جو و در نظر گرفتن جریمه‏ هایی که پس از شکسته شدن لینک‏های قبلی شامل سایت iranpack.ir خواهد شد تنها با اتکا به اعتبار و کیفیت خدمات خود در کنار مهندسی بسیار دقیق و هوشمندانه سایت جدید دست به ایجاد تغییرات زده و سایت جدید را به اجرا درآورد. این سایت قابلیت اجرا در تمام ابزارهای میزبان مانند کامپیوتر، تبلت و موبایل را دارد و در هر ابزاری قالب مخصوص آن را می‏گیرد. به این قابلیت مهم Responsive می‏گویند که بسیار کاربرپسند است. همچنین اطلاعات این سایت در بسیاری از شبکه‏ های اجتماعی نشر می‏شود که از این رو امتیاز بالایی را به دست آورده است. اکنون این سایت تنها با گذشت چند ماه از برپایی نسخه جدید آن بسرعت در حال رسیدن به رتبه بالای خود در کشور و جهان می باشد.
سایت ایران‏ پک با آغاز به کار نسخه جدید آن در مردادماه 1394 پس از یکصد هزار سایت ایرانی دیگر قرار داشت که فقط در مدت چند ماه توانست در آذرماه همان سال به رتبه سیزده هزارمین سایت ایرانی برسد! رتبه جهانی آن نیز در این فاصله از رتبه دو میلیون و پانصد هزار در جهان به هشتصد هزار رسید که جهش قابل توجهی در نوع خود است. گفتنی است که تمام این موفقیت در حالی است که فقط فاز اول از برنامه جدید سایت مرکز اطلاعات بسته‏ بندی ایران اجرا شده و پیش ‏بینی می‏شود با اجرای فاز دوم شاهد جهش قابل توجه دیگری باشیم.

iranpack-sanat-bastebandi-alexa-23jul2015

رتبه سايت ايران پك در مرداد 1394

iranpack-sanat-bastebandi-alexa-13dec2015

رتبه سايت ايران پك در آذر 1394

alexa-95-2-15

رتبه سايت ايران پك در ارديبهشت 1395

فاز دو پروژه اینترنتی مرکز اطلاعات بسته ‏بندی ایران، استقرار بانک اطلاعاتی دست‏اندرکاران صنعت و خدمات بسته ‏بندی بر روی اینترنت است که زمان و هزینه زیادی را به خود اختصاص داده است. با راه ‏اندازی این فاز از مرکز اطلاعات بسته ‏بندی ایران دسترسی کاربران به اطلاعات اولیه بسیاری از شرکت‏های فعال در زمینه بسته‏ بندی فراهم خواهد شد. ارتباط فنی این دایرکتوری تخصصی با اطلاعات و اخبار درون سایت امکانات اطلاعات کاربردی خوبی را در اختیار کاربران قرار خواهد داد. پروژه مرکز اطلاعات بسته‏ بندی ایران چهار فاز عملیاتی دیگر دارد که پیش‏ بینی می‏شود دو فاز آن تا پایان سال جاری تحقق یابد. همچنین احتمال می‏رود تکمیل فاز اول آن تا یک سال دیگر طول بکشد. فاز نخست این سایت که همان انجام وظایف اولیه در حوزه ارائه اخبار و مقالات مربوط به بسته‏ بندی است هنوز تکمیل نشده و بیش از هزار مطلب کاربردی در قالب گزارش، مقاله و خبرهای پایه (که ارزش تحقیقاتی دارند) در صف بارگذاری بر روی سایت هستند. سایت مرکز اطلاعات بسته‏ بندی ایران به وسیله ماهنامه صنعت بسته‏ بندی ایجاد و مدیریت می‏شود و در حال حاضر فقط به زبان فارسی فعالیت می‏کند.

بیشتر بخوانید . . .