توجه سپاه سيستان و بلوچستان به بسته‌بندی

ایرنا- فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: سه هزار طرح سال گذشته در زمینه اقتصاد مقاومتی، مردم یاری و مردم داری در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید. وی تصریح کرد:

ایرنا- فرمانده قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق کشور گفت: سه هزار طرح سال گذشته در زمینه اقتصاد مقاومتی، مردم یاری و مردم داری در سیستان و بلوچستان به بهره برداری رسید. وی تصریح کرد: قرارگاه قدس نیروی زمینی سپاه جنوب شرق امسال نیز اجرا و راه اندازی 180 طرح مختلف اقتصاد مقاومتی، مردم یاری و مردم داری در سیستان و بلوچستان را در دستور کار خود قرار داده است.
سردار حسین معروفی فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان نیز در این آیین گفت: ورود به حوزه اقتصاد مقاومتی با عنایت به فعالیت های زود بازده صنایع کوچک و متوسط در دستور کار این نهاد قرار دارد.
سردار معروفی افزایش بودجه برای فعالیت های اقتصاد مقاومتی را در ابعاد کوچک و متوسط، قطب بندی شدن محصولات در هر شهرستان، مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها، بازاریابی محصولات تولیدی، توجه به صنایع بسته بندی و تبدیلی را از جمله مهمترین فعالیت های سپاه سیستان و بلوچستان در سالجاری ذکر کرد.

بیشتر بخوانید . . .