سپاه اراک تسهیلات صنایع بسته‌بندی می‌دهد

مهر- فرمانده سپاه ناحیه اراک از پرداخت ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی طی سال جاری در استان مرکزی و اشتغال مستقیم و غیرمستقیم یک هزار و ۵۰۰ نفر در این رابطه خبر داد.

مهر- فرمانده سپاه ناحیه اراک از پرداخت ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات اشتغال‌زایی و اقتصاد مقاومتی طی سال جاری در استان مرکزی و اشتغال مستقیم و غیرمستقیم یک هزار و ۵۰۰ نفر در این رابطه خبر داد. محمدرضا رضایی اظهار داشت: برای سال جاری ۵۰ میلیارد ریال تسهیلات از سوی سپاه ناحیه اراک، شامل ۳۰ میلیارد ریال تسهیلات اقتصاد مقاومتی و ۲۰ میلیارد ریال تسهیلات صنایع تبدیلی و بسته‌بندی در نظر گرفته شده که پیش‌بینی می‌شود حداقل برای ۵۰۰ نفر به طور مستقیم شغل ایجاد شود.
رضایی بیان داشت: با وجود آن که امسال ۵۰ میلیارد ریال برای تسهیلات اشتغال و اقتصاد مقاومتی درنظر گرفته شده اما تلاش داریم این میزان تا پایان سال به ۱۰۰ میلیارد ریال افزایش یابد.
فرمانده سپاه ناحیه اراک با اشاره به نوع فعالیت کارگاه‌های تولیدی تاسیس شده در سال گذشته گفت: این فعالیت ها عمدتا در حوزه تولید قارچ، پرورش مرغ، بلدرچین، تولید و بسته‌بندی زعفران، پرورش زنبور عسل، گیاهان دارویی و صنایع تبدیلی کوچک ایجاد شده است.

بیشتر بخوانید . . .