افتتاح یک واحد بسته بندی مواد غذایی با حضور نعمت زاده

وزیر صنعت و معدن و تجارت گفت: باید با سرمایه‌گذاری و ایجاد صنایع تبدیلی در خراسان شمالی ضمن افزایش بهره‌وری به تولید اشتغال نیز کمک کنیم و وزارت صنعت و معدن نیز از سرمایه‌گذاران حمایت خواهد کرد.

به گزارش خبرگزاری کشاورزی ایران(ایانا) به نقل از شبکه اطلاع رسانی تولید و تجارت ایران، محمدرضا نعمت زاده در نوزدهمین سفر هیات دولت به خراسان شمالی در جلسه شورای اداری شهرستان گرمه اظهار کرد: در دولت تدبیر و امید بیش از هشت هزار واحد صنعتی نیمه تعطیل و تعطیل دوباره راه اندازی شد.
وی اظهار کرد : در سال 91 در عرصه صنعت 36 درصد رشد منفی وجود داشت، اما در سال 93 در این عرصه بیش از پنج درصد رشد مثبت ایجاد شد.

وی از فعالان صنعتی برای سرمایه گذاری در این شهرستان دعوت به عمل آورد و گفت: باید با سرمایه گذاری و ایجاد صنایع تبدیلی ضمن افزایش بهره وریبه تولید اشتغال نیز کمک کنیم و وزارت صنعت و معدن نیز از سرمایه گذاران در این شهرستان حمایت خواهد کرد.
نعمت زاده با اشاره به اینکه در جلسات هیئت دولت به موضوع راه گرمه – میامی نیز پرداخته شده است افزود: تصمیم گیری شد تا منابع آن تامین شود.

افتتاح یک واحد بسته بندی مواد غذایی در گرمه
همچنین با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، بهره برداری از یک واحد بسته بندی حبوبات و خشکبار، در شهرستان گرمه خراسان شمالی آغاز شد.
واحد مزبور با سرمایه گذاری 12 میلیارد ریالی بخش خصوصی در 8 هزار مترمربع زمین و زیربنای 840 متر مربع ایجاد شده که با راه اندازی آن برای 25 نفر ایجاد اشتغال شده است.
این واحد بسته بندی توان بسته بندی سالانه 1500 تن مواد غذایی شامل غلات، حبوبات، میوه و پودر میوه و خشکبار را دارد.
https://www.iana.ir/majles/item/23073-1.html

بیشتر بخوانید . . .