ثبت نام برای حضور در نمایشگاه مجازی دروپا آغاز شد

گروه همتا*: شرکت ها و کسانی که مایلند در نمایشگاه دروپا مجازی حضور داشته باشند از هم اکنون می توانند از طریق سایت دروپا ثبت نام کنند. نمایشگاه مجازی دروپا از ۲۰ تا ۲۳ اکتبر ۲۰۲۱ برگزار می شود. در طی چهار روز نمایشگاه آنلاین شرکت ها می توانند محصولات خود را به صورت مجازی به نمایش گذاشته و با بازدیدکنندگان به صورت آنلاین تعامل برقرار کنند و دانش تخصصی خود را با دیگران تقسیم کنند. شرکت ها اکنون می توانند برای ثبت نام وارد سایت دروپای مجازی بشوند. با ثبت نام و پرداخت مبلغ ۴۹۰۰ یورو فضای نمایشگاهی به شرکت اختصاص داده می شود که می توانند در آن علاوه بر محصولات، خدمات و پروفایل شرکت را نیز به نمایش بگذارند. شرکت ها می توانند واژه های کلیدی، ویدیو و تصویر را در این فضا بارگذاری (Upload) کنند.

سایت ثبت نام برای نمایشگاه مجازی دروپا

virtual.drupa.com

علاوه بر این بسته استاندارد در صورت تمایل شرکت ها می توانند با پرداخت مبلغ بیشتری لوگوی خود را در سایت دروپا تبلیغ کرده و بنر در سایت بگذارند تا از این طریق بازدیدکنندگان راحت تر بتوانند به آنان دسترسی پیدا کنند. با استفاده از بستر مجازی دروپا شرکت ها می توانند کنفرانس اینترنتی زنده نیز برگزار کنند . نمایشگاه خود نیز کنفرانس زنده ای که به نام Preview Drupaبرگزار کرده است. کنفرانس بعدی نمایشگاه در ۲۳ فوریه ۲۰۲۱ برگزار می شود. بازدید از این نمایشگاه مجازی برای همه رایگان است ولی باید برای حضور ثبت نام کنند. ثبت نام بازدید کنندگان از طریق وبسایت دروپا و از اول ماه مارس ۲۰۲۱ آغاز می شود.
*بر پایه یک تفاهم بین مدیران بخش پژوهش گروه همتا و پایگاه خبری پیام صنعت بسته‌بندی، این پایگاه خبری مجاز به نشر مطالب تهیه شده توسط گروه همتا می‌باشد.

بیشتر بخوانید . . .