تغييرات جديد در نمايشگاه بيست و دوم

گفت و گو با رييس بيست و دومين نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي و ماشين‌آلات وابسته
جليل غفاري رهبر مسئول برگزاري بيست ‌و ‌دومين نمايشگاه بين‌المللي چاپ و بسته‌بندي طي مصاحبه با ماهنامه صنعت بسته‌بندي در مورد اقدامات انجام گرفته در آستانه شروع نمايشگاه توضيح داد.

iranpack-sanat-bastebandi-ghaffari01

 

رييس صنف صحافان تهران گفت‌: از سه هفته پیش بيش از 1300 فراخوان داده شده است. از این تعداد تا حالا حدود 500 پاسخ جهت حضور در نمایشگاه به دست ما رسیده است. از این رو متراژ درخواستی حدود 22000 متر ارزيابي شده است.
غفاري افزود: امسال فعالان بخش خارجی به سه بخش اروپا‌، چین و ترکیه تقسیم شده‌اند که حدود 3000 متر در اختیار این بخش قرار می گیرد. جانمایی و ثبت نام اصلی در روزهاي آینده آغاز خواهد شد.

وي در ادامه خاطر نشان كرد با توجه به اين كه در سال های گذشته نمایشگاه تبلیغات همزمان با نمایشگاه چاپ و بسته بندی برگزار می شد امسال تاریخ برگزاری نمایشگاه تبلیغات تغییر کرده است. از این رو سالن هايی که قبلاً در اختیار نمایشگاه تبلیغات بود امسال در اختیار ما قرار می گیرد.

غفاري اظهار اميدواري كرد كه امسال فعالان و متولیان بیشتری در نمایشگاه حضور یابند.
او در مورد برنامه‌هاي جانبي اين دوره از نمايشگاه گفت‌: امسال کلاس های آموزشی بسته بندی در حاشیه نمایشگاه برگزار خواهد شد. وي افزود خبر های تکمیلی در اين باره بزودی به اطلاع علاقمندان خواهد رسید.

بیشتر بخوانید . . .