طراحی

iranpack-sanat-bastebandi-02

نوآوری و خلاقیت در برند آب طعم‌دار

گرایش به محصولات دارای حداقل شکر و رشد سالانه %۱۷ در بازار پررونق ۴۰۰میلیون پوندی آب طعم‌دار موجب شده تا دو کارآفرین به نام‌های فِلیکس تانزِر و جِیمز شیلکوک (موسس شرکت VIVID DRINKS) اولین...

iranpack-sanat-bastebandi-mim_pr16010_lus-350_moulded-sign-sample

میماکی آمریکا چاپگر با جوهر انعطاف‌پذیر عرضه کرد

میماکی آمریکا، سازنده پیشرو پرینترهای جوهرافشان در شکل‌های گوناگون و برش‌دهنده‌ها، آماده‌شدن جوهر LUS-350 UV-LED‌ را به اطلاع همه رساند. دوام زیاد جوهر، عملکرد آن را در بازار ترموفورمینگ انعطاف‌پذیر تثبیت کرده است. این...

iranpack-sanat-bastebandi-download

بسته‌های جدید شکلات‌های LYRA

LYRA شکلات‌های جدید خود را در بسته‌های چشمگیر و رنگارنگ به بازار عرضه می‌کند. شکلات‌های LYRA از دانه‌های مرغوب کاکائو، کریولو و ترینیتاریو (دو نوع دانه کاکائو) درخت‌های کاکائو در آمریکای مرکزی و جنوبی...

iranpack-sanat-bastebandi-squeezystraw

تغییر بسته شیر، از کارتن به پوچ

قابلیتهای فوق به همراه راحتی و حذف یک جزء کلیدی (یعنی نِی)، مزایای استفاده از یک پوچ سرپای تک‌سِرو با یک نِیِ سرخود بوده است. پوچ SqueezyStraw که برای ۸ اونس شیر یا دیگر حجمهای مایعات ایده‌آل است، یک تکنولوژی ثبت اختراع شده از گروه بارتون است که در حال حاضر منتظر دریافت گواهینامه می‌باشد.

iranpack-sanat-bastebandi-magazine-171-photo_2016-10-03_12-40-35 ۰

برگزیدگان شانزدهمین جشنواره چاپ معرفی شدند

امسال ۲۴۶ اثر به دبیرخانه جشنواره رسید و ۳۶ نفر از اساتید و پیشکسوتان دعوت ما را برای داوری آثار پذیرفتند. از ۴۵ شاخه موضوعی جشنواره، ۱۴ اثر که حداقل ۸۰ امتیاز گرفتند، شایسته شناخته شدند و به ۱۳ نفر از آن ها تندیس جشنواره اهدا می شود. از کل آثار رسیده به دبیرخانه، ۴۳/۹ درصد مربوط به بسته بندی و تبلیغات، ۵/۴ درصد مربوط به محصولات امنیتی، ۲۱/۱۳ درصد مربوط به نشر و ۲۹/۵۸ درصد مربوط به حوزه تبلیغات بودند.

iranpack-sanat-bastebandi-Pouchpop3-e1366671259356

بازگشت PouchPop به بازار

پس از تست و آنالیز گسترده موفقیت‌آمیز، تولید PouchPop آغاز شده و اکنون در وبسایتهایی مانند آمازون قابل دسترسی است. مزیت اصلی PouchPop، جلوگیری از تماس نوزاد و کودکان نوپا با لبه‌های پلاستیکی پوچ، نِی‌ها و درزهاست. PouchPop تنها ۲۵/۱ اینچ ارتفاع دارد و طوری طراحی شده تا باز و بسته کردن آن مطمئن باشد و مانع از سرریز حین نوشیدن محصول توسط خودِ کودک شود

iranpack-sanat-bastebandi-olive-oil

پوچ سرپای قوری‌شکل Mondi

این پوچ منحصر به فرد با نیازهای خاص برند قابل تطبیق‌دهی است و امکان چاپ فلکسو یا روتوگراوه به همراه جوهرهای فلزی و پرداخت مات بر روی آن وجود دارد. امکان انتخاب از بین گستره وسیعی از نازل و درپوش و انتخاب فرم انتهای پوچ، از دیگر ویژگیهای طراحی آن است. این پوچ در اندازه‌های ۳۵۰ تا ۱۰۰۰ میلی‌لیتر موجود بوده و با دستگاههای پرکن معمول برای پر کردن از قسمت فوقانی یا از نازل آن سازگار است.

iranpack-sanat-bastebandi-MH-B-Men-2

پمپ پلاستیکی چهار قطعه‌ای به جای ده قطعه‌ای

پلاستیک‌های M&H، بخشی از گروه RPC، بتازگی بسته‌بندی طیف جدیدی از مرطوب‌کننده برای مردان محصول شرکت پاتر و مور را انجام داده است.
با استفاده از پمپ Airfree 50 میلی‌لیتری‌ وگا این بسته‌بندی اجازه می‌دهد برای محصولات حساس به اکسیژن مورد استفاده قرار گیرد.
ترکیبی از بطری قالب‌گیری شده بادی کواکستروژنی و قالب‌گیری تزریقی پمپی که بازدارندگی بالایی دارد کیفیت عالی می‌شود.

iranpack-sanat-bastebandi-Pic-02-passion-for-naturals-3-2

طراحی M&H برای محصولات آلوئه‌ورا

زمانی که شرکت نیکلاس جیمز (UK) خواهان توسعه دامنه موفقیت خود از محصولات آلوئه‌ورا بود آنها این کار را به شرکت پلاستیک M&H، بخشی از گروه RPC، واگذار کردند. نیکلاس جیمز می‌خواست برای جذب مشتریان جدید با بهبود بسته‌بندی محصولات خود و ایجاد شباهت بیشتر آنها به لوازم آرایشی و بهداشتی، حضور در قفسه را فروشگاه را بیشتر کرده و برند محصول را به عنوان یک محلول تخصصی ارائه دهد.

iranpack-sanat-bastebandi-AR-160209991

به بالا بچرخانید و بدرخشید

به دلیل تقاضای بالا، طراحان گروه RPC یک خط آرایشی اختصاصی برای فویل‌کوبی داغ برای بازار پخش‌کننده افشاننده چرخشی بدون هوا را ایجاد کردند.