بازگشت PouchPop به بازار

پس از تست و آنالیز گسترده موفقیت‌آمیز، تولید PouchPop آغاز شده و اکنون در وبسایتهایی مانند آمازون قابل دسترسی است. مزیت اصلی PouchPop، جلوگیری از تماس نوزاد و کودکان نوپا با لبه‌های پلاستیکی پوچ، نِی‌ها و درزهاست. PouchPop تنها 25/1 اینچ ارتفاع دارد و طوری طراحی شده تا باز و بسته کردن آن مطمئن باشد و مانع از سرریز حین نوشیدن محصول توسط خودِ کودک شود

Performance Packaging عرضه PouchPop، یک جزء متصل شونده به پوچ را از سر می‌گیرد که از تماس نوزادان با لبه‌ها، نی‌ و درزهای پوچ حین نوشیدن جلوگیری می‌کند.
Performance Packaging این جزء پوچ را پس از اولین عرضه آن در آگوست 2014 جهت رفع عیب فراخوانی کرده بود. طی چند ماه بعد، Performance Packaging با یک شرکت خدمات مهندسی برای تعیین علت مشکل و بهبود هندسه محصول همکاری داشته است و کمی بعد با یک تامین کننده قالبگیری تزریقی به توافق رسیده که PouchPop را در یک اتاق تمیر کلاس 5 ایزو (ISO Class 5 Clean Room) تولید می‌کند. در کل فرآیند، این شرکت با کمیسیون ایمنی محصول مصرفی آمریکا (CPSC) همکاری داشته و تائیدیه‌های آن را دریافت کرده است.
پس از تست و آنالیز گسترده موفقیت‌آمیز، تولید PouchPop آغاز شده و اکنون در وبسایتهایی مانند آمازون قابل دسترسی است. مزیت اصلی PouchPop، جلوگیری از تماس نوزاد و کودکان نوپا با لبه‌های پلاستیکی پوچ، نِی‌ها و درزهاست. PouchPop تنها 25/1 اینچ ارتفاع دارد و طوری طراحی شده تا باز و بسته کردن آن مطمئن باشد و مانع از سرریز حین نوشیدن محصول توسط خودِ کودک شود. PouchPop با هر پوچ دیگر محصولات خوراکی برای نوزادان نیز سازگار است. این محصول از سیلیکون ممتاز گرِید بیمارستانی تهیه می‌شود که نرم و انعطاف‌پذیر است و فاقد BPA و فتالاتها می‌باشد. فیتِ همه جانبه PouchPop نه تنها استفاده یک و چندباره محصول را آسان می‌کند بلکه امکان تمیز کردن آسان آن توسط دست و ماشین ظرفشویی نیز وجود دارد. علاوه بر این، PouchPop تائیدیه پزشکی-دندانپزشکی کودکان را نیز دریافت کرده است.

بیشتر بخوانید . . .